אטרקציות שאסור לפספס באזור בן שמן

האם ידעתם כי יער בן שמן נחשב לאחד הוותיקים בארץ, וכי נטיעתו החלה לפני יותר ממאה שנה? מלבד היותו היער הכי ותיק בישראל, הוא גם אחד הגדולים שבהם, ומקיף יותר מעשרות אלפי דונמים של שטחי יער.

היער מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים בשל קרבתו לגוש דן, ומציע לבאים אליו אטרקציות שונות ומגוונות – החל מטיולי הליכה ביער, טיולי אופניים, פיקניקים, ונקודות עניין רבות.

 

דרכי הגעה ליער בן שמן

דרך כביש 443 (כביש לוד – מודיעין) תוכלו להגיע אל היער, כאשר הכניסה העיקרית אליו היא דרך אתר מצפה מודיעין. לאחר שתעברו את המנהרות ואת מחלף בן שמן, תחברו לכביש הישן המוביל למודיעין, תפנו ימינה, ותגיעו אל פי השילוט אל האתר.

המגיעים מהדרום ומאיזור ירושלים, יפנו במחלף בן שמן אל צומת מודיעים, ולאחר שיעברו את מפגש הכבישים בין תל אביב למודיעין יפנו אל מצפה מודיעין, ומשם אל יער בן שמן. הבאים מכיוון מודיעין יכולים לפנות בצורה מסודרת אל מצפה מודיעין, ואלו המגיעים מאזור גוש דן והצפון צריכים לצאת במחלף בן שמן, ולהיכנס ליער מאזור נאות קדומים.

 

חווית אקסטרים ביער בן שמן

אקסטרים יער בן שמן הוא אטרקציה שיכולה למשוך אליה את כל חובבי האקסטרים באשר הם, במיוחד את חובבי הפיינטבול – ירי בכדורי צבע, הממחיש חוויה של השתתפות בשדה קרב, עם כל האדרנלין והמתח, מבלי להשתמש בנשק אמיתי ומבלי להסתכן.

פעילות הפיינטבול מתאימה גם לגילאים צעירים, ולכל מי שאין לו מניעה פיזית להשתתף בה. היא נמשכת בין חמישים דקות לשעה וחצי, ומספקת הנאה רבה לכל משתתפיה.

מתחם האקסטרים שביער מציע מגוון רחב של פעילויות אקסטרים, בליווי ובהדרכה של צוות אדיב ומקצועי.

 

להירגע בפארק הקופים

פארק הקופים הוא אטרקציה מיוחדת ומרגשת הממוקמת ביער בן שמן. אין מדובר בגן חיות רגיל, אלא במקום המציל קופים שחיו בתנאים שאינם ראויים למחיה. כל הגילאים ייהנו מהפארק, שניתן למצוא בו קיר טיפוס, פינות ליטוף, וג'ימבורי לקטנטנים.

בחגים יש פעילויות מיוחדות, ומומלץ להתעדכן אודותן באתר הרשמי של פארק הקופים.

 

צלילי המוזיקה בגן המוזיקלי

הגן המוזיקלי ביער בן שמן שוכן לצדה של חלקה חקלאית, ויש בו חניון מסודר יחד עם גן שעשועים הנמצא בין העצים. הגן כולו מלא במתקנים המפיקים צלילים מוזיקליים, וקיימים בו שירותים מסודרים ושולחנות פיקניק.

הגונג הענק הוא האטרקציה המרכזית בגן המוזיקלי, וכל ילד ייהנה ממשיכת בול העץ אחורנית והטחתו בפעמון הגונג, המשמיע צליל רועם ומהדהד.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים בילוי שיתאים לכל המשפחה, שימו וויז אל יער בן שמן, ותוכלו לשלב ביום הכיף המשפחתי גם פיקניק, גם טיול בטבע, וגם השתתפות במגוון רחב של אטרקציות מיוחדות הפרוסות לאורכו ולרוחבו של יער בן שמן.

אל תשכחו לקחת איתכם מספיק מים ולנקות אחריכם!

חייל

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי