איך להוציא דרכון פורטוגלי – מדריך למתחילים

ישראלים רבים מחפשים את הדרך שלהם להוציא דרכון אירופאי.

חוקרים את השורשים שלהם, מחפשים מסמכים משפחתיים ישנים ומשלמים כמה אלפי שקלים כדי להוכיח לרשויות שאותו דרכון אכן מגיע להם ביושר.

בשנים האחרונות, ממשלת פורטוגל פרסמה כי היא מאפשרת ליהודים להוציא דרכון פורטוגלי בתנאים מקלים.

אז אם אתם צאצאים ליהודים פורטוגלים ואתם מעוניינים להוציא דרכון זר, אנחנו כאן כדי להדריך אתכם.

 

מבוכים ודרכונים

הוצאת דרכון פורטוגלי היא הוצאה משתלמת לחלוטין. הדרכון, דרכון אירופאי לכל דבר ועניין, יזכה אתכם באזרחות של האיחוד האירופי מה שיתן לכם כמה הטבות שוות במיוחד כמו מעבר חופשי בין מדינות אירופה, כניסה לארצות הברית ללא ויזה ולימודים מסובסדים. אם אתם מעוניינים לנצל את ההזדמנות שממשלת פורטוגל נתנה לנו, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מאיפה להתחיל.

 

האם אתם זכאים

בשלב הראשון, עליכם לבדוק האם אתם בכלל זכאים לקבל את הדרכון על פי התנאים המקלים שקבעה ממשלת פורטוגל. ישנן חברות ואתרים רבים שמציעים לבצע את הבדיקה הזאת עבורכם בחינם. בבדיקה הזאת ינסו לאבחן על פי שמות המשפחה של ההורים וארץ מוצאם, היתכנות לכך שהם ממגורשי ספרד ופורטוגל. במידה ואין לכם קשר משפחתי לפורטוגל ואתם מעוניינים לעשות שם עסקים, נמליץ לכם לבחון את האופציה של גולדן ויזה פורטוגל, המיועדת למשקיעים שאינם אירופאים.

 

לבד או עם חברה

לאחר שהבנתם האם אתם זכאים לקבלת הדרכון, תצטרכו להחליט האם אתם רוצים לעשות את התהליך הזה לבד באופן עצמאי או שאתם רוצים לקחת חברה מקצועית שתעזור לכם כל הדרך עד להוצאת הדרכון. כמובן שאם תבחרו באופציה השנייה הדבר יעלה לכם כסף, אך אם אתם אנשים שלא מסתדרים עם טפסים, בירוקרטיה ולא ניחנתם בסבלנות רבה – זאת כנראה השקעה משתלמת.

 

הכרה מהקהילה היהודית

לא משנה באיזו דרך בחרתם להמשיך, השלב הבא יהיה הכרה בזכאות שלכם מהקהילה היהודית בפורטוגל. הממשל הפורטוגלי נתן לקהילה היהודית את הסמכות לקבוע מי זכאי לקבל את הדרכון. בשלב הזה תצטרכו להביא מסמכים המוכיחים את המוצא שלכם, את שם המשפחה שלכם, עץ משפחה ומכתב אישי בפורטוגזית.

 

אישור של ממשלת פורטוגל

במידה ונמצאתם מתאימים לקריטריונים שנקבעו על ידי הקהילה היהודית, יישלח לכם אישור עקרוני לקבלת הדרכון. לאחר מכן, הבקשה עוברת לממשלת פורטוגל, כמובן בליווי של המון טפסים ותעודות. לאחר השלב הזה, אם הכל הולך כמו שצריך אתם עתידים לקבל את הדרכון שלכם!

 

עוד דברים שחשוב לדעת

חשוב שתדעו שאת הבקשה ניתן להגיש מגיל 18 ומעלה וללא עבר פלילי. בנוסף, כל שלב מלווה באגרות ותשלום כספי וכדאי להתכונן לכך מראש.

 

לכבוש את העולם

דרכון פורטוגלי הוא מתנה, הוא יוכל לפתוח לכם דלתות והזדמנויות ולעזור לכם לכבוש את העולם. אם אתם חושבים שאתם זכאים – אל תהססו פעמים ותתחילו את התהליך.

חותמת

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי