איך להיזהר מדירוג אשראי שלילי

מדינת ישראל היא אחת המדינות בעלות יוקר המחייה הגדול ביותר. בהתאם, אזרחים רבים וטובים, אשר עובדים קשה כדי לקבל את שכרם, מתקשים לעמוד בתשלומים השוטפים שלהם. כמו כן, מצב של קושי כלכלי עלול ליצור כדור שלג, במסגרתו ככל שהמצב הכלכלי מורכב יותר כך עולות הדרישות לתשלומים גבוהים יותר.

דירוג אשראי שלילי הוא דוגמה טובה לכך – ככל שהמצב הכלכלי קשה יותר, דירוג האשראי יורד וכך ההוצאות גדלות. אז כיצד אפשר להימנע ולהיזהר מדירוג אשראי שלילי?

 

מה הוא דירוג אשראי?

דירוג אשראי מהווה מעין ציון אשר משקף את טיבה של ההתנהלות הכלכלית של האזרחים. למעשה, דירוג של אשראי מתבצע באמצעות אסוף של נתוני אשראי שונים, לרבות שימוש בכרטיס האשראי, פיקדונות, חסכונות וכן השימוש בצ'קים. לאחר איסוף הנתונים, מתקבל ציון שמהווה את דירוג האשראי.

כמו כן, דירוג אשראי שלילי משמעותו מבחינת גופי האשראי והבנקים הוא התנהלות כלכלית שלילית. בנגד, דירוג אשראי חיובי משקף התנהלות כלכלית חיובית.

 

מה המשמעות של דירוג האשראי?

לדירוג האשראי משמעויות רבות ודרמטיות לאזרחים. חשוב להבהיר, דירוג האשראי שלכם מהווה את "תעודת הזהות" שלכם מבחינת הגופים הפיננסים. למעשה, דירוג אשראי משקף אמינות, כך שלקוחות בעלי דירוג אשראי חיובי יתפסו כלקוחות אמינים. בהתאם במידה וירצו לקבל הלוואה הם יוכלו לקבל אותה בתנאים נוחים, שכן הגופים הפיננסים מאמינים שהם ידעו להחזיר אותם בשל ההתנהלות הכלכלית הטובה שלהם. כשזה נוגע לדירוג אשראי שלילי, זה בדיוק הפוך ותנאי ההלוואה יכולים להות קשים ויקרים.

 

איך להיזהר מדירוג אשראי שלילי?

כדי להיזהר מדירוג אשראי שלילי, ישנם מספר דברים שניתן לעשות:

  • שלמו את חובותיכם בזמן: חשוב לשלם את חובותיכם בזמן ובמלואם, באופן זה, לא יצטברו חובות, דבר שמשפיע באופן משמעותי דירוג האשראי שלכם.
  • התאימו תשלומי חובות: אם לא יכולים לשלם את החובות שלך במלואם בזמן, כדאי ליצור קשר עם המלווים ולתאם איתם תשלומי חובות נוספים או להפגין רצון להחזיר את החוב על פי תקופה מוגדרת ובכך למנוע מהדירוג האשראי להיפגע.
  • התעדכנו בדירוג האשראי שלכם: חשוב לבדוק באופן קבוע את דירוג האשראי שלכם ולוודא שאין טעויות או חיובים לא מורשים על חשבונכם. במקרה שיש טעויות, חשוב לברר את מקור הטעות ולדרוש את תיקונם.
  • השתמשו בכרטיסי אשראי בצורה אחראית: השתמשו בכרטיסי האשראי שלכם בצורה אחראית וצמודה לתקציב המוגדר עבורכם. כלומר, השתדלו עד כמה שניתן להתאים את ההוצאות להכנסות שלכם.

 

לסיכום – היכנסו למסלול הנכון

דירוג אשראי יכול לקנות את עולמכם ויכול להכניס אתכם לצרות צרורות. במדינה כמו שלנו, קשה לשמור על מסגרת כלכלית יציבה, אך בעזרת התאמות נכונות ובמקרים מסוימים סיוע חיצוני, ניתן לעשות זאת. כדי להימנע מדירוג אשראי שלילי, דאגו להתנהל באופן אחראי ומושכל, כך תשמרו על עצמכם ועל העתיד הכלכלי שלכם. בהצלחה!

דירוג אשראי

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי