איך לעשות ברביקיו כמו בארה"ב

מנהג ה"על האש" נחשב לאחד מהסממנים הישראליים הבולטים ביותר שניתן לחשוב עליהם. כמעט כל אדם שגדל בישראל חווה כבר ישיבה משפחתית או חברתית בפארק ציבורי כשמסביב עשן סמיך והתיאבון של כל הנוכחים גדל ככל שריח הבשר עולה. אם אתם רוצים לעשות על האש כמו שעושים ברביקיו בארה"ב – הגעתם למקום הנכון

 

קודם כל קונים גריל איכותי

אין ספק שגריל שיוצר בצורה המתאימה, יכול לספק לכם איכות צלייה גבוהה להכנת כל מנה שתבחרו וגם בשלן מתחיל יוכל להכין נתחים עסיסיים בגריל כזה. כיום ניתן למצוא בשוק אינספור סוגים של גרילי BBQ השונים בגודל, באיכות הצלייה, אופן הכנת המנה, כמות הבשר שניתן לצלות במקביל ועוד היבטים שונים. לכן, חשוב מאוד לרכוש אך ורק גריל איכותי שישמש אתכם למשך שנים ארוכות. מדובר בהוצאה חד פעמית שתאפשר לכם להכין סוגי מאכלים שונים תוך זמן קצר. גריל איכותי יתאים אף להכנת ירקות ויעניק להם טעם ייחודי שלא ניתן להשיג באמצעות תנור או במחבת. 

על מנת למצוא את הגריל המתאים ביותר עבורכם כדאי לבצע סקר שוק ולברר על כלל האפשרויות הקיימות. ניתן לבצע השוואת מחירים ולמצוא את המכשיר שיתאים לטווח המחירים המועדף עליכם. ככלל, הגריל הוא מכשיר חסכוני במיוחד.

 

הוסיפו תירס קלוי

אם יש מאכל שאמריקאים אוהבים להגיש בצמוד לבשר צלוי, אין ספק שמדובר בקלח תירס מתובל וקלוי כהלכה. באמריקה התירס הוא אחד מהמאכלים שנמכרים בכמויות הגבוהות ביותר. ניתן למצוא במדינה שדות תירס עצומים וזהו אחד מהמאכלים המסמלים את החקלאות האמריקאית המפוארת, מה שמוסיף לו ערך פטריוטי. 

לצורך הכנת תירס קלוי יש להשרות את התירס במים רותחים במשך 20 דקות שבמהלכן תוכלו להכין רוטב למנה. מומלץ להשתמש במלח, צ'ילי, שום כתוש, פלפלים וכל העולה על רוחכם. לאחר עשרים דקות מרחו את הרוטב על התירס והתחילו את הצלייה בגריל. מומלץ לצלות את הקלח עד שיושחם בכל צדדיו. 

 

הכול גדול יותר באמריקה – גם הברביקיו!

רוצים ליצור ארוחת ברביקיו אמריקאית? הזמינו את המשפחה והחברים וארחו את כולם למפגש מהנה בו תוכלו כולכם ליהנות מהבשר האיכותי. כשמדובר בברביקיו, ככל שכמות האנשים גבוהה יותר, כך הארוחה הופכת למהנה וחווייתית. בשונה מארגון ארוחה רגילה הדורשת היערכות משמעותית מראש והכנת מנות שונות, בארוחת ברביקיו כל האוכל נצלה ומוגש במהלך האירוע, מה שהופך את מטלת האירוח להרבה פחות קשה. 

 

אביזרים למנגל

על מנת להקל על מכין האוכל, ניתן לרכוש ערכת אביזרים לגריל. לרוב הערכה כוללת סט סכינים, מלקחיים, שפכטלים, תרווד, רשת, קרש חיתוך ועוד. ניתן למצוא ערכות מסוג זה בחנויות המתמחות בציוד לגריל או בחיפוש באינטרנט. 

 

סיכום

אמריקה וישראל הן שותפות קרובות גם בהנאה מארוחות ברביקיו. כיום הכנת ארוחת ברביקיו אמריקאית הפכה למשימה פשוטה במיוחד המאפשרת לכל אחד ליהנות מאוכל בריא וטעים.

איכות הצלייה

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

דרכונים שלקוחותינו קיבלו
0
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי