הנקודות החשובות בבחירת יועץ משכנתאות

כמה אנחנו מבררים לפני שאנחנו רוכשים רכב, רהיט או כל דבר יקר אחר. מה קורה לנו כאשר מדובר בנכס? למה כאשר לוקחים הלוואה לרכישת נכס לא כולם מבינים את המשמעות הקריטית המלווה את בחירת יועץ המשכנתאות? והתשובה ידועה, לא כל אחד יודע את חשיבות הייעוץ עם יועץ משכנתאות. וממילא, פחות יודעים על מה לשים דגש. כאן ריכזנו לכם טיפים שיסייעו לכם לבחור את יועץ המשכנתאות הטוב ביותר עבורכם.

 

למה חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות פרטי הוא זה שינהל עבורכם את תיק המשכנתא. הוא יכוון אתכם באיסוף המסמכים הנכונים. הוא יגיש את המסמכים לבנקים השונים, ינהל עבורכם משא ומתן להוזלת מחיר הריביות והוא זה שידאג שהמשכנתא שתקבלו תתאים לתנאי החיים שלכם.

כמובן שכל אחד יכול לקחת משכנתא בכוחות עצמו לאחר היכרות עם עולם המשכנתאות והכרת טיפים למשכנתא. אך מי שמעוניין לחסוך מאות אלפי שקלים פונה ליועץ משכנתאות מומחה לצורך כך. אז על מה חשוב להתמקד בבחירת יועץ?

 

הנקודות החשובות בבחירת יועץ משכנתא

 

מקצועיות

עולם המשכנתאות הוא פרוץ יחסית וכל אדם יכול להחליט שהוא יועץ משכנתאות. כדי להימנע מיועצי משכנתאות חובבניים, חשוב לוודא כי מדובר ביועץ שעבר הכשרה מקצועית שנתנה לו כלים לגיוס מימון משתלם לפונים אליו.

 

ניסיון

הניסיון הוא קריטי בגיוס מימון. יועץ בעל הכשרה מקצועית אך ללא ניסיון כלל לא ידע לתת לכם את המענה בכל מצב. הניסיון הוא משמעותי והוא מוסיף לכל איש מקצוע באשר הוא. במיוחד כאשר מדובר ביועץ משכנתאות.

 

זמינות

יש יועצי משכנתאות שלוקחים את הפרטים החשובים מהלקוח, מתחילים בעבודה וכשהם צריכים את הלקוח הם פונים אליו לקבלת מענה. אם אתם רוצים שיהיה לכם מענה לשאלות העולות במהלך התהליך, חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. לא כל יועץ זמין ללקוחותיו.

 

שירות

אף אחד לא רוצה להרגיש שעושים לו טובה שמטפלים בתיק המשכנתא שלו. יש מספיק יועצי משכנתאות בשוק ואם אתם מרגישים שאתם לא מקבלים את השירות העונה לצרכים שלכם. זה הזמן לחפש יועץ אחר. וודאו מראש שאתם פונים ליועץ הנותן דגש על שירות ללקוח.

 

תחום התמחות

לכל יועץ משכנתאות תחום התמחות אחר. יש יועץ משכנתאות מומחה למסורבים, יש מומחה לתושבי חוץ, יש מומחה למשכנתאות לבנייה עצמית וכן הלאה. בדקו מי המומחה שיודע לתת מענה מקיף למשכנתא מהסוג שאתם צריכים.

 

מחיר

מחיר הייעוץ גם הוא משמעותי. מדובר בתחום לא מפוקח ולכן כל יועץ גובה מחיר אחר בהתאם לראות עיניו. יש מחיר מקובל לייעוץ משכנתאות וכמובן שהמחיר יסתמך על מורכבות התיק. כאשר הטיפול במשכנתא יהיה מורכב יותר. המחיר יהיה גבוה יותר אך זה עדיין לא מצדיק כל מחיר. בדקו שאתם פונים ליועץ הגון במחיריו.

טיפים למשכנתא

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי