בדיקת הר הביטוח – עשה ואל תעשה

רבים לא מודעים לכמות וסוגי הביטוח שיש ברשותם, ומה לעשות עם המידע לגבי הביטוחים שלהם. מאמר זה יעשה סדר בנוגע לכל מה שאתם צריכים לדעת ולעשות לגבי הביטוחים שלכם, וממה יש להימנע.

 

היכן נמצא המידע לגבי הביטוחים שלי?

כל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי הביטוחים שלכם נמצא במקום אחד, אשר נקרא הר הביטוח. מדובר באתר המאגד בתוכו את כלל המידע לגבי כל הביטוחים השונים שיש ברשותכם: ביטוח בריאות, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים ועוד.

 

איך אפשר להשיג את המידע לגבי הביטוחים שלי?

כדי לקבל מידע לגבי הביטוחים שיש ברשותכם עליכם להיכנס לאתר הר הביטוח ולהזין בו את פרטיכם האישיים. לאחר מכן יוצג בפניכם כלל המידע לגבי סוגי הביטוח שיש ברשותכם, חברות הביטוח, דרכי התקשרות עם החברות, סוג הכיסוי שלכם והיסטוריית תביעות.

 

איך אני יודע שאין לי כפל ביטוחי או ביטוחים שאני לא צריך?

כדי לוודא סוגיות אלו, בדקו את הר הביטוח שלכם. זו הדרך היחידה, הבטוחה והיעילה ביותר לבדוק שלא עשיתם טעויות בעבר כגון להתבטח בשני קומות בו זמנית, או להמשיך לשלם על ביטוח שחשבתם שהפסקתם ממזמן. הר הביטוח הינו אתר ידידותי למשתמש ואין סיבה שלא תמצאו בו את כל המידע שאתם צריכים.

 

מה יקרה אם לא אבדוק את העבר הביטוחי שלי?

במקרה כזה אתה פוגע בעיקר בעצמך. חשוב על כך כי ייתכן ותבעת בעבר את הביטוח בהזדמנויות שונות או שבוטחת תחת מספר חברות ושכחת מכך. חשוב על סכומים רבים של כסף שייתכן והם מיותרים, שאתה משלם לחברות ביטוח שלא בכולן אתה יודע שאתה נמצא. אין ספק כי המעשה הנכון הוא להיכנס לאתר הר הביטוח ולבדוק את העבר הביטוחי שלך.

 

בדקתי והבנתי הכול לגבי הביטוחים שלי, מה עכשיו?

שאלה מעולה. כעת עליכם לנחש או לשער איך הכי כדאי לכם לנהל את פוליסות הביטוח שלכם, והאם המחירים שאתם משלמים שווים את הכיסויים הביטוחיים. המידע הרב הקיים באתר עלול לבלבל כל אחד, ולכן זו משימה שקשה לעמוד בה לבד. כדאי להיעזר במידע הקיים באתר הר הביטוח הפרטי, אשר יעשה לכם סדר בבלגן.

 

לסיכום

אתר הר הביטוח מאגד בתוכו מידע חיוני שמומלץ לבדוק לגביי הביטוחים הקיימים לכם בכל תחום. זהו מקור אחד ויחיד המאגד בתוכו את שלל פרטי המידע הקשורים לביטוחים ולפוליסות אשר ברשותכם, ולכן כדאי להתמצא בו. לא מן הנמנע שתגלו כי אתם מבוטחים בכמה מקומות בו זמנית או משלמים על ביטוחים שלא ידעתם על קיומם משלל סיבות. במקרה כזה יש להחליט איך לפעול ועל מה לוותר, ומומלץ לעשות זאת בעזרת המידע הקיים באתר הר הביטוח הפרטי, אשר מובטח כי יסייע לכם בכל שאלה הקשורה לנושאי הביטוח שלכם.

 

חישוב פיננסי

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי