האם גריל גז במרפסת הוא דבר בטוח?

כחובבי בשר מושבעים, אין לנו שום סיבה להסתכן בגז על המרפסת, אלא אם כן מדובר בגריל גז. החוק אינו מאפשר להתקין בלוני גז במרפסת. עם זאת, התקן לא אוסר בלוני חשמל קטנים שהם הפתרון המושלם עבור אלה שרוצים להפעיל גריל גז במרפסת ללא תשתית גז. אז אם החוק מתיר, כיצד נוכל לדעת באמת אם גריל גז במרפסת הוא דבר בטוח? במאמר זה נפרט לכם

 

שמירה על התקנות

אלה שלא יכולים לוותר על גריל ובשרים מידי שבוע, רוכשים גריל גז קומפקטי למרפסת. רובנו חיים במגדלים ארוכים חסרי גינות ונאלצים להתמודד עם גודל המרפסת והניסיון להציב בתוכה גז. הניסיון התמידי הוא להימנע משריפות והתלקחויות מיותרות שיכולות לגרום לנזק ענק.

תקנות הבטיחות לא מתירות להתקין גז במרפסת, אבל כן מאשרות להשתמש בבלוני גז עד חמישה קילו, מדובר בפתרון הטוב ביותר עבור גריל גז נייד למרפסת. חבר וובר השיקה את גריל גז weber q3200 שמעניק חווית גריל מלאה ובטיחותית באופן נוח ונייד עבור המרפסות שלנו.

 

הנחיות בטיחות

בכל שנה נפצעים כ-30 אנשים במדינת ישראל כתוצאה משריפות בביתם במרפסת בזמן הכנת בשרים בגריל. השריפות מתרחשות בעקבות שימוש בגריל גז ישן שלא היה פעיל תקופה ארוכה, או לאחר מילוי מחדש של מיכל הגז של הגריל.

על מנת שאלה לא יקרו יש לבצע בדיקה של הצינורות המובילים למבער. בצינורות הגריל בידקו שאין חלילה עיקומים, חורים או דליפות. את צינורות הגז יש להרחיק ככל הניתן ממגע בשטחים חמים של הגריל, בייחוד אלה הנוטפים שומן חם.

במידה ואין אפשרות להזיז את הצינורות, התקינו מגן חום שיגן עליהם. על פי הוראות היצרן של חברת הגריל שלכם, בדקו גם את דליפת הגז. במקרה ואתם מריחים דלק או גז, כבו מיד את הגז ואל תדליקו אותו עד שהדליפה תתוקן.

 

שימוש בגריל באופן בטוח

בקרבת גריל דולק אין להתקרב עם סיגריות, גפרורים או מצתים. אל תשתמשו בגריל בתוך בית סגור, רק במרפסת או בחצר. וודאו כי הגריל לא נדלק במוסך או בחללים סגורים תת קרקעיים, הדבר עלול לגרום לנזק בלתי הפיך.

אם ואתם חשים בדליפת גז או בבעיה כלשהי, אל תנסו לתקן אותה בעצמכם. הזמינו טכנאי גז מקצועי שיבדוק את הבעיה. אחרת, הגז עלול להתפוצץ. במידה ואתם עדיין מנסים לפתור את בעיות הגז של הגריל בעצמכם, עקבו אך ורק אחרי הוראות היצרן.

 

העברת מיכלי הגז

על מנת למנוע תאונות ותקריות דליפת בזמן שינוע מיכלי הגז או החלפתם, יש להעביר את המיכל בעמדה זקופה ומוגנת היטב. אל תעבירו לעולם מיכל גז מלא בתא מטען של מכונית או באופן כללי בתוך מכונית חמה. החום עלול לגרום לגז להתפוצץ ולהתלקח.

גריל גז במרפסת

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי