דירות חדשות עד 1.5 מיליון שקלים – האם זה עדיין קיים?

בשוק של היום אנשים רבים מוצאים את עצמם חיים בשכירות עד גיל יחסית מבוגר מתוך מחשבה שיקר מדי לקנות בארץ. נוכל גם לפגוש לא מעט אנשים הרוצים להתחיל להשקיע בנדל״ן בארץ. זה רעיון טוב כי זו השקעה בשוק בטוח יחסית שתמיד מטפס למעלה, אבל אנשים רבים חוששים ממחירי הדירות.

האם החשש מוצדק? לא בדיוק. בעוד המחיר הממוצע של דירה בישראל עמד בסוף שנת 2023 על 1.961 מיליון שקל, אפשר עדיין למצוא נכסים בהרבה פחות מכך. עליכם לבצע חקר שוק מקיף ומעמיק כדי למצוא את ההשקעה הטובה והנכונה ביותר עבורכם.

אם תשכילו למצוא דירה חדשה עד 1.5 תוכלו לייצר לעצמכם בית נפלא, או לקנות את הדירה הראשונה שלם להשקעה. חשוב לציין שאם זו דירה ראשונה שלכם תוכלו לקבל עד 75% מימון משכנתא מהבנק.

אז האם תוכלו למצוא דירות חדשות עד 1.5 מיליון שקלים? ואם כן אז איפה? כל התשובות במאמר לפניכם!

 

דירות חדשות עד מיליון וחצי בפריפריה

בארץ אפשר למצוא דירות רבות מקבלן או במצב חדש לחלוטין עד מיליון וחצי באיזור הפריפריאליים. נכון שלא תמיד תרצו או תוכלו לגור בפריפריה מבחינת מרכז החיים והעבודה. אך חשוב לדעת שדירה ראשונה לא חייבת להיות למגורים! אפשר למצוא לא מעט פרויקטים בפריפריה מתחת למליון וחצי אך  עליכם לשים לב טוב אם ההשקעה הזו תהיה נכונה עבורכם. קחו בחשבון כמה דברים:

אם אתם רוצים לגור בדירה

במידה ואתם רוצים לגור בדירה – נהדר! תוכלו להפסיק ״לזרוק״ את הכסף על שכירות ולהשקיע בנכס משל עצמכם. עדיין חשוב לבדוק היטב מה מחירי הדירה באיזור והאם יש הרבה ביקוש או הצע ובהתאם לזה לקבל את ההחלטה.

אם אתם רוצים לקנות להשקעה

יכול להיות שתעדיפו להמשיך לגור בשכירות ודווקא לקנות דירה להשקעה בפריפריה וממנה להתחיל למנף את הכסף וההשקעה שלכם. בכל מקרה חשוב מאד לעבוד עם סוכני נדל״ן מקצועיים המתמחים בשוק הנדל״ן בישראל. לדוגמא ישראטופ השקעות – להשקיע בנדל"ן בישראל הם סוכנות מעולה עם אנשי מקצוע מהטובים בשוק, המכירים את השוק היטב וגם את החוקים ואת האפשרויות ללקיחת משכנתא.

 

דירות עד מליון וחצי לא בפריפריה

קיימות גם כמה ערים בהם אפשר למצוא דירות במחירים כאלה. לעיתים הדירות האלה יהיו ממוקמות בשכונות פחות טובות בעיר אך חשוב לזכור: טיבה של עיר הוא להתפתח. קניית דירה בשכונה לקראת מקצה שיפוצים ושיפור האוכלוסייה יכולה להיות השקעה מדהימה. לדירות כאלה יש יכולות להגדיל את התשואה והערך שלהן בצורה ניכרת בתוך מספר שנים. גם כאן ההתייעצות עם אנשי מקצוע היא בגדר חובה. כמובן שהם אינם מגלי עתידים אך הם ראו כבר דבר או שניים בחיים שלהם בתחום הנדל״ן והם יכולים לייעץ בצורה מדהימה איפה ובאיזה מחיר כדאי לרכוש!

לסיכום, כן בהחלט אפשר למצוא דירה עד מיליון וחצי – צאו לחקור את השוק והתייעצו עם אנשי מקצוע מומחים ובעלי מוניטין מעולה שיוכלו ללוות אתכם בתהליך החשוב הזה!

לגור בשכירות

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

דרכונים שלקוחותינו קיבלו
0
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי