יש לכם דרכון אירופאי? כל ההשלכות על המיסים שלכם שחייבים להכיר

הישראלים אוהבים מאוד שיש להם דרכון נוסף וכדאי שיהיה אמריקאי או אירופאי. אלה שאין להם דרכון נוסף עושים כל מה שרק אפשר במטרה להשיג אחד כזה. מכיוון שישראלים רבים מחפשים לעשות דרכון זר קמו להם לא מעט עורכי דין שמספקים כמעט לכל דורש את הדרכון המיוחל באמצעות מניפולציות חוקיות כאלה ואחרות.

אבל לא על זה רציתי לדבר אתכם אלא על כך שחשוב לדעת, שישנן השלכות בנושאי מיסוי הקשורות לעניין בעלות על דרכון זר אירופאי. שאלת השאלות היא – האם דרכון אירופאי גורם לתשלום עוד מיסים.

 

מה הסיבה שיש לכם דרכון אירופאי

התשובה על השאלה מדוע יש לכם דרכון אירופאי חשובה מאוד והיא תהווה גורם משפיע על השלכות המס שתהיינה לכם. התשובה יכולה להיות אחת משתיים – הוצאתם דרכון אירופאי כדי שתהיה לכם אולי אפשרות בעתיד לעבור לגור במדינה אחרת או, שהוצאתם דרכון אירופאי במטרה מוגדרת מראש כגון: לימודים, השקעה בנדל"ן ושינוי מקום מגורים באופן קבוע.  לכל אחד מאלה השלכות מס שונות.

 

תשלום מס למי שחי בארץ ומחזיק דרכון אירופאי

מי שגר בישראל ומחזיק דרכון אירופאי ואינו מחזיק נכס באירופה כגון: דירה, בית, קרקע, מגרשים, בניינים, חנויות או כל נכס אחר, לא יידרש לתשלום מס נוסף מעבר למיסים אותם הוא משלם בישראל. אתם יכולים להחזיק באופציה לגור בעתיד במקום אחר מבלי לשלם על כך מס מיותר.

 

תשלום מס למי שמחזיק נכסים באירופה

מי שמחזיק נכסים באירופה כבר נמצא במצב שונה לחלוטין, אמנם לא מעט מדינות באירופה מעודדות השקעה של אזרחים זרים שירכשו נכסים כאלה ואחרים, ונותנות הטבות שונות לטובת כך. אבל, לצד הטבות אלה מי שמחזיק נכסים יידרש לשלם מס מסוים. זאת אומרת שלפני שמנצלים את הדרכון האירופאי לרכישת נדל"ן, יש להתייעץ עם עורך דין ועם רואה חשבון שמכירים את החוקים ודיני המס במדינה במיועדת באירופה, כדי לוודא שאכן מדובר בהשקעה טובה כלכלית.

 

תשלומי מס למי שמרכז חייו עבר לאירופה

במידה ועברתם לחיות במדינה אחרת באירופה ואתם נמצאים בה יותר מ- 180 ימים בשנה, תדרשו לשלם מס באותה המדינה שבה אתם נמצאים. אולם, באותה המידה לא תדרשו לשלם מס הכנסה בישראל, כדי שזה יהיה המצב עליכם להגיש בקשה מסודרת להחזר מס ולהוכיח שמרכז חייכם נמצא במדינה אחרת באירופה.

 

האם כדאי להחזיק דרכון אירופאי?

במידה ואתם חיים בישראל ואין בכוונתכם להגר למדינה אחרת באירופה, לבעלות על דרכון זר ישנם יתרונות רבים. באמצעות דרכון זה תוכלו לקבל בקלות ויזה למדינות שונות ברחבי אירופה, תוכלו בכל שלב להחליט לעבור לגור באותה מדינה שנתנה לכם אזרחות, להשקיע בה בעסקים שונים וכל זאת ללא זהות ישראלית. דרכון אירופאי כשלעצמו אינו מחולל אירוע מס משום סוג ואין חובת תשלום מיסים למדינה שאינכם חיים בה.

החזר מס

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי