האם באמת צריך ביטוח בריאות פרטי?

בישראל קיימת פוליסת ביטוח ממלכתי לכל האזרחים והיא נחשבת לבין הטובות העולם. על אף שהיא מאגדת בתוכה מספר רב של תחומים ותרופות שהיא מכסה, היא אינה מספיקה לרוב האזרחים וזאת בגלל החוסרים שכן קיימים בה. כתוצאה מהתמודדות המורכבת מול מערכת הבריאות וכדומה עומדת האופציה לביטוחי בריאות פרטיים בארץ.

על כן, מה הקשיים שיעמדו מול אדם החסר ביטוח פרטי? מה האופציות העומדות מול מבוטח בריאות פרטי ? והאם באמת צריך ביטוח כזה ? על כל זה ועוד בכתבה הבאה.

 

כיצד עובד ביטוח הבריאות הממלכתי?

החוק שמאגד את הביטוח הבריאותי הממלכתי מאפשר לכל תושב במדינת ישראל לקבל שירותי בריאות מלאים באמצעות קופות החולים. החוק מאגד בתוכו את הזכויות של האזרחים אל מול מערכת הבריאות, סל שירותי הבריאות והביטוח המשלים. לפי החוק כל מבוטח זכאי להיות חבר בקופת חולים וכמו כן לנוע בין הקופות.

סעיף חשוב שמתנהל על ידי הביטוח הממלכתי הוא סל התרופות, אשר מהווה איגוד של מספר רב של תרופות שכוללות תחת הביטוח הכללי וניתנות לאזרחים. מנגד, ישנם מספר רב של תרופות שלא נמצאות בסל וזאת על פי התקציב והצורך.

 

מה הוא ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח הבריאות הפרטי תפקידו למלא את חוסרי השירות הרפואי שלא מקנה הביטוח הממלכתי. ביטוח הבריאות מהווה מענה לחוסרי סל התרופות בכך שהוא משלים כמות ניכבדת של תרופות וכמו כן מבטיח בחלק מהפוליסות טיפולים מקיפים במחלות קשות ומסובכות שהטיפולים בהם קשים.

כמו כן, ביטוח הבריאות הפרטי מבטיח כיסיו לניתוחים בארץ ובחו"ל, אשר הביטוח הבסיסי לא מכסה כלל בכל מצב. ניתנת אופציות מקסימליות לבחירת הגורמים המטפלים, שיח אל מול רופאים לפי הזמנה ואת לפי הנגישות הרבה שמאפשרת חברות הביטוח. דרך הביטוח ניתן לנהל התייעצויות עם רופאים בחירים, לבצע בדיקות הדמיה שונות, כימותרפיה, טיפולי פיזיותרפיה, טיפולי משפחה ועוד.

 

האם מומלץ לי לעשות ביטוח פרטי?

מספר המבוטחים בביטוח פרטי עולים רבות בשנים האחרונות וזאת בשל ההבנה שכדי להיות בטוח באמת, חשוב לרכוש ביטוח מקיף. לאחר סקירה תגלו כמה חוסרים קיימים בביטוח הממלכתי וכן גם במשלים. לכן, החשיבות של ביטוח בריאות פרטי קריטית מאוד וזאת בכדי להבטיח שמירה מלאה על תנאי הבריאות שלכם ושל משפחתכם.

כמו כן, גם מאפשר הביטוח נוחות וגמישות בצרכים שלכם. חשוב וממומלץ להתייעץ עם מומחים לפוליסות ביטוח פרטיות בכדי להתאים לכם את הפוליסה הנכונה לכם. כמו כן, יש לוודא מה מקנה לכם הביטוח הממלכתי כן גם הביטוח המשלים (אם יש לכם כזה) בכדי למנוע רכישה כפולה של ביטוחים. ישנם שני סוגים של ביטוחים – קבוצתיים ופרטיים. מומלץ לערוך סקירה של השוק בכדי לוודא מה מתאים לכם.

כף יד מחזיקה בועה

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי