הוצאת אזרחות פורטוגלי

מאז נכנס לתוקפו בשנת 2015 התיקון לחוק, ישראלים רבים יכולים להתחיל בהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלית.

 

הוצאת אזרחות פורטוגלית – פירוט היסטורי

במהלך שנת 2013, פרסמה ממשלת פורטוגל כי בכוונתה לאפשר לצאצאי יהודי פורטוגל לקבל אזרחות פורטוגלית על פי קריטריונים מקלים ביולי 2014, ניתנה הוראה על ידי ממשלת פורטוגל לתקנן תקנות בעניין הליכי קבלת אזרחות פורטוגזית ליהודים צאצאי יהודי פורטוגל, בתוך 90 ימים. לבסוף, בסוף, ביום בשנת 2015, אישרה ממשלת פורטוגל את החוק המדובר ובכך נפתח הסחר לעשרות אלפי ישראלים להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלית. חשוב לדעת כי החוק מציין במפורש רשימת שמות משפחה האופייניים ליהודים באזורים שונים בעולם, כאמצעי נוסף המסייע להוכחת הקשר בין המבקש לבין יהודי ספרד. חשוב לציין שרשימת שמות המשפחה המופיעה בחוק היא חלקית ביותר, וכי שם משפחה מתוך רשימה זו אינו מהווה תנאי מספיק לשם הכרה בקשר הנדרש  אלא יש לספק שורה של מסמכים המוכיחים את הזיקה לאנוסי ספרד ופורטוגל, כפי שיפורט בהמשך.

 

חותמת לאזרחות פורטוגל

 

הוצאת אזרחות פורטוגלית – שלבים

כאמור, החוק אשר נכנס לתוקפו קובע כי על המבקש לאזרחות פורטוגלית לפנות לקהילות היהודיות המרכזיות בפורטוגל, אשר שוכנות בפורטו ובליסבון ולהוכיח לוועדה הממונה על הנושא את הקשר לאנוסי ספרד ופורטוגל. במידה והוועדה בקהילה היהודית הגיעה למסקנה שאכן יש קשר, היא תנפיק למבקש אישור שהוא מקובל על הרשויות בפורטוגל.  על מנת להוכיח את הקשר הזה, יש להגיש לוועדה שורה של מסמכים אשר נועדו להוכיח את הקשר ההיסטורי, הגנאלוגי והתרבותי הנדרש של המבקש ואשר כולל בין היתר העברת מסמכים כגון פסקי דין רבניים, ספרים ותמונות על הקשר הנדרש וכן אילן יוחסין מפורט. כל המסמכים הללו צריכים להיות מתורגמים לפורטוגזית, וחתומים ע"י נוטריון. במידה ואכן כל המסמכים הוגשו לוועדה ובאם הוועדה אישרה, יינתן אישור עקרוני להמשך התהליך. האישור הרשמי מהקהילה הוא חלק חשוב ביותר אשר מוכיח את הקשר ליהדות פורטוגל, והוא מהווה תנאי סף להגשת בקשה אל מול רשות האוכלוסין הפורטוגלית. בסיום השלב הזה, יוגשו כל המסמכים לרשויות בפורטוגל כאשר ישנן שני דרכים עיקריות להגשה: או ע"י הגשת המסמכים לקונסוליה הפורטוגלית בישראל או ישירות לרשות האוכלוסין בפורטוגל. במידה ומגישים ישירות בפורטוגל, מדובר בהליך מהיר הרבה יותר אך חשוב שהוא ילווה בעו"ד המומחה בתחום. בסיום כל ההליך ובמידה והכל הלך כשורה, יקבל המבקש אזרחות פורטוגלית ודרכון.

מעוניינים להתחיל בהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלי? חברת easy nationality  היא חברה בעלת וותק רב בליווי של ישראלים רבים בתהליך, זאת באמצעות עורכי דין מהטובים בתחום וליווי צמוד לכל אורך התהליך. במהלך השנים מאות מלקוחות החברה קיבלו אזרחות פורטוגלית ונהנים משורה של יתרונות. רוצים גם אתם? צרו קשר עוד היום והחלו בהליך המהפכני הזה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי