הכל על ביטוח ועד הבית

על פי חוק, האחראיים למה שקורה בשטח המשותף לכל דיירי הבניין הם דיירי הבניין. בתור מייצגי הדיירים, חברי ועד הבית הם אלו שמקבלים את התביעות של הנפגעים מהרכוש המשותף. סיכון עלול להפוך למציאות וכדי להתמגן מפני כך, חשוב להכיר את ביטוח ועד בית.

 

מהו ביטוח ועד בית?

מדובר בביטוח המגן על חברי וועד הבית. ברגע שאדם נפגע בשל רשלנות דיירי הבניין, הוא רשאי לתבוע את דיירי הבניין בתשלום פיצויים על הפציעה שעבר. במרבית המקרים התביעה תוגש באופן אישי מול חברי ועד הבית. כאשר התביעה היא אישית, העניין הופך להרבה יותר מורכב.

ביטוח ועד בית מעניק כיסוי ביטוחי לחברי הועד וכך, במקרה שהם נתבעים אישית, חברת הביטוח היא זו שמשלמת את העלויות המשפטיות הנלוות. היא ממנת את תשלום הפיצויים בהתאם לנדרש וחבר וועד ממשיך להיות מוגן מבחינה משפטית גם לאחר הפעלת הביטוח.

מהו ביטוח ועד בית

על מה חשוב לשים דגש ברכישת ביטוח ועד בית?

כאשר רוכשים ביטוח ועד בית חשוב לזכור כי לכל חברת ביטוח תקנון משלה ולכן, לא כל מה שחברת ביטוח אחת מציעה, יהיה ניתן להשיג אצל חברת ביטוח אחרת. לפני רכישת הביטוח חשוב לבדוק מה כוללים תנאי הביטוח.

בין הנתונים שחשוב לשים עליהם דגש:

  • מה גובה הכיסוי הביטוחי המתקבל
  • אילו מקרים מכסה הביטוח
  • אילו הרחבות ניתנות להוספה
  • אילו החרגות קיימות בפוליסה
  • האם התנאים עונים לצרכים שלכם?

בסופו של דבר, לכל בניין צרכים משלו ולכן, חשוב לוודא שאתם מבוטחים בהתאם לצורך הקיים. לא פחות מכך. לצד ביטוח ועד בית, חשוב לשלב את הביטוח החשוב והמוכר: ביטוח מבנה משותף.

על מה חשוב לשים דגש ברכישת ביטוח ועד בית

מהו ביטוח מבנה משותף?

ביטוח מבנה משותף הוא ביטוח בו נכללים מגוון כיסויים ביטוחיים כמו ביטוח ועד בית. הביטוח העיקרי והמוכר ביותר בביטוח זה הוא דווקא ביטוח המבנה המשותף באמצעותו הדיירים מגנים על הבניין מפני נזקים אליהם הוא חשוף. זוט יכולה להיות רעידת אדמה שגרמה נזקים למבנה ובמקום שדיירים יצטרכו להתרושש מהעניין, חברת הביטוח מממנת את עיקר העלויות הכרוכות בשיפוץ.

 

ביטוח צד ג' גם הוא ביטוח קריטי ובמסגרתו מבוטחים דיירי הבניין מפני תביעות נזיקין שהרכוש המשותף גרם לאנשים אחרים. זו יכולה להיות מדרגה שבורה שהובילה לפציעת אדם או כל נזק אחר. חברת הביטוח תשלם את עלות הפיצויים במקרה כזה.

 

לסיכום

ביטוח ועד בית מגן על חברי הועד מפני תביעות שהם עלולים לקבל מתוקף תפקידם. אם לדוגמא הוחלט לשפץ את הבניין ועקב כך נוף אחת הדירות משתנה, ביטוח כזה מגן על חברי הועד מפני תביעות שכאלו. לעומת זאת, כאשר מדובר בנזק שנגרם לאדם אחר, ביטוח צד ג' יהיה זה שיעניק כיסוי ביטוחי. אם אתם דיירים שאכפת להם מהבניין שלהם, כדאי שתבדקו מה קורה עם הביטוחים הללו.

הכל על ביטוח ועד הבית

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי