הסדרי חובות לעסק בארץ המתנהל על ידי בעלים באירופה – יש דבר כזה?

כיום ישנם עסקים רבים המתקיימים בארץ אך מנוהלים על ידי בעלים היושבים באירופה. בדומה לשאר העסקים בארץ, עסקים כאלה עלולים להיכנס למצבים של חובות מסובכים. למרות שבעלי העסק נמצאים באירופה, עדיין יוכלו להסדיר חובותיהם בארץ.

 

מה זה חדלות פירעון?

חדלות פירעון הינו מצב בו עסק נכנס לחובות רבים אשר לא נראה כי בעלי העסק יצליחו לכסות אותם. במצב שכזה תכריז מדינת ישראל על תהליך של חדלות פירעון, שהוא בעצם מצב בו מתנהל תהליך להסדרי חוב לעסקים בארץ.

חוק חדלות הפירעון החדש (2019) מאפשר הליך קצר יותר וכן יעיל יותר. החוק החדש הסדיר וייעל את התהליך בין כלל גורמי הממסד אשר לוקחים חלק בהליך. מטרת ההליך הינה ראשית לברר את מצבו הכלכלי של העסק ולהבין כיצד הגיע העסק למצב של חובות רבים.

לאחר מכן, יוצע דרך בית משפט תהליך של שיקום כלכלי, אשר יאפשר לבעלי העסק להחזיר חובותיהם וכן להשתקם כלכלית באופן שימנע מהם להיכנס לחובות בעתיד. הדבר רלוונטי גם עבור עסקים אשר מנוהלים על ידי בעלים באירופה. זאת היות והעסק עצמו מתקיים בארץ ועל כן יעבור את אותו התהליך.

 

איך ניתן להסדיר חובות?

הסדרי חובות זהו הליך מורכב עבור כל בעל עסק, שכן מדובר במיפוי החובות ובניית תוכנית כלכלית מותאמת ליציאה מהחובות. במהלך ההליך, יגיעו החייבים והנושים להסכם בכתב אשר יסדיר את מכסת החזרת החוב וכן את התאריכים להחזרת החוב. תהליך הסדרת החוב וטיבו כלפי החייבים, תלויים באופן ניהול המשא ומתן. הגורמים אשר התנהלות הסדרת החוב אל מולם יהיו הקשים ביותר, הם הבנקים.

הבנקים לא יעשו חיים קלים עבור החייבים להם, במיוחד כשמדובר בבעלי עסק שאינם בארץ. הבנקים ינסו לעשות הכול על מנת לגבות חובות גבוהים ככל שאפשר. הקושי יבוא לידי ביטוי במתן עמלות גבוהות, סיבוכים בירוקרטיים ככל שניתן ועיכוב החייב בהחזרת החוב. על כן, יש לקיים את תהליך ההסדרה בצורה הטובה ביותר.

 

היעזרו באנשי מקצוע – קחו עורך דין

כאמור, תהליך הסדרת חובות הינו הליך מורכב ויכול להפוך אף לבלתי אפשרי עבור החייבים. על כן, מומלץ להסתייע בעורכי דין המתמחים בתחום הסדרת חובות וחדלות פירעון. עורכי דין אלה יעזרו לכם להתמודד מול גורמי המשפט ומול הגורמים המוסדיים בתהליך.

בנוסף, הם יוכלו לנהל עבורכם את תהליך ההסדרה באופן שייטיב עמכם. עורך דין יתנהל בשמכם למול הבנקים וכן מול כלל הגורמים להם אתם חייבים, ויציע את הסדרת החוב בצורה שתוכלו לעמוד בה ולצאת מהמצב הכלכלי הבעיתי.

הסתייעות בעורך דין מומחה חשובה אף יותר כאשר העסק מנוהל על ידי בעלים באירופה, שכן עורך הדין ייצג מהארץ את בעלי החוב ובכך לא יצטרכו בעלי העסק להגיע לארץ לצורך הסדרת החובות. למידע נוסף, קראו כאן על הסדרי חוב בישראל.

 

איש מראה את הכיסים שלו ריקים בג'ינס

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי