הר הכסף עשה ואל תעשה

האם יתכן כי יש לכם כסף נסתר שאתם לא מודעים בכלל לקיומו? התשובה לכך תהיה חיובית.

ישנם סכומי כסף רבים היושבים אצל גופים פיננסים שונים כמו חברות ביטוח, פנסיה קרנות השתלמות ועוד שאין להם דורש.

באמצעות בדיקה פשוטה באתר הר הכסף , תוכלו לגלות האם גם לכם ישנם חסכונות או חשבונות בנק רדומים שאתם לא מודעים לקיומם.

 

הסיבות לכסף האבוד ואיך להימנע מכך

הסיבות בעטיין אתם יכולים לאבד את הכסף השייך לכם הן רבות וכדי להימנע מהם מראש כדאי להכיר אותן:

מעבר בין עבודות

התפתחות שוק העבודה בשנים האחרונות גרמה לכך שבניגוד לעבר כיום אנשים עוברים עבודות בתדירות גבוהה. דבר זה גורם לכך שינותק הקשר עם החסכונות השונים בעקבות מעבר לקופות חדשות. כדי להימנע מכך מומלץ כשאתם מטפלים בהפרשות הפנסיוניות בהגיעכם לעבודה החדשה לבצע איחוד קופות ובכך לוודא כי אף כסף לא יישאר מאחור.

 

משיכה באופן חלקי של כספים מקופות החיסכון

לעיתים במהלך השנים יש כל מיני אילוצים אשר בעקבותיהם אתם נדרשים למשוך את כספי החיסכון המופרשים לכם לפני הזמן. למרות שלרוב ההמלצה היא לשמור את הכספים לפנסיה, לא תמיד הדבר מתאפשר. במידה ואתם כבר נוקטים בצעד הזה, חשוב מאוד לשים לב שלא השארתם כספים מאחור. במקרים רבים אנשים מושכים כספים באופן חלקי, חושבים שלא נשאר כסף בקופה ומזניחים אותה.

 

שינויי טכנולוגיה בשירות המקוון

בעבר, היה ניתן לצפות באופן מלא בחסכונות הפנסיונים שלכם באמצעות אתר הבנק. כיום, אין באפשרותכם לעשות זאת וקשה מאוד לדעת באופן מרוכז מה מצב הכספים והקופות שלכם בכל רגע נתון. ראשית, באמצעות בדיקה באתר הר הכסף תוכלו לדעת מה מצב הכספים העדכני שלכם ולעשות לעצמכם סדר. בנוסף, כדאי גם להשתמש בשירות המקוון שיש לקופות השונות, לחלקם יש אתר מאוד נוח. לאחר שגיליתם היכן הכספים שלכם נמצאים מומלץ להיעזר בפעולות המשיכה או האיחוד לבחירתכם דרך האתרים הללו.

 

תיעוד לקוי של מעסיק

מעסיקים רבים אשמים בכך שלעובד אין יכולת לאתר את הכספים שלו. רבים מהם לא מקפידים על תיעוד רציף של ההפקדות השונות של העובדים שלהם. יחד עם חוסר תשומת הלב של העובד הוא יכול לאחר שנים למצוא את עצמו בחוסר ידיעה מוחלט בנוגע לכספים הקיימים. כדי להקדים תרופה למכה מומלץ להיות אחראיים ומודעים כבר במהלך העבודה, זוהי זכותכם המלאה שהכספים שלכם יופקדו כראוי ובהתאם לקבל את כל המידע הנדרש. לפיכך, וודאו כל הזמן כי הכספים אכן מופרשים כמו גם להיכן הם מופרשים.

לסיכום, מהלך החיים מלא באירועים שונים שיכולים לנתק את הקשר שלכם עם החסכונות הפנסיונים שלכם, לפיכך, בעזרת הכרות ומודעות עם נקודות החולשה תוכלו להקטין את הסיכוי שזה יקרה גם לכם.

 

לחיצת יד

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי