האם צריך להוציא ויזה לאוסטרליה לאחר הוצאת דרכון ספרדי

אומנם הדרכון הספרדי פותח הרבה דלתות בעולם ללא צורך בוויזה, אך האם גם לאוסטרליה הוא מספיק? על כך במאמר הבא.

 

העולם פתוח עם הדרכון הספרדי

דרכון ספרדי הוא אחד הדרכונים החזקים שאיתם ניתן להיכנס למדינות רבות ביניהן מדינות אירופה, ארצות הברית, האמירויות ואוסטרליה. השהייה מותרת ל-3 חודשים ורק מעל תקופה זו יש להוציא ויזה לאוסטרליה ולמדינות נוספות.

ביחד עם זאת, מחזיקי הדרכון יכולים לטייל ב-28 מדינות באירופה ללא הגבלה ולהוציא אשרת עבודה, לגור באירופה, ללמוד ולקבל הטבות מס. אין צורך לוותר על האזרחות הישראלית לשם כך.

 

לימודים ועסקים באירופה

סטודנטים ישראלים המחזיקים בדרכון ספרדי מוצאים את עצמם לומדים את הלימודים האקדמאים שלהם באחת מהמדינות של האיחוד האירופאי.

למשל, בגרמניה הלימודים באוניברסיטה אינם עולים כסף לאזרחים בעלי דרכון אירופאי והם אף זכאים להשתתפות כספית במגורים. גם אנשי עסקים בעלי דרכון ספרדי יכולים להשקיע ולפתוח חשבונות בנק במדינות האיחוד.

 

הוויזה האוסטרלית

אזרחים ישראלים שמעוניינים לטייל באוסטרליה צריכים להוציא ויזה לתקופה של עד 3 חודשים לעומת מחזיקי הדרכון הספרדי שנהנים מהטבות שונות. ניתן להנפיק גם ויזה ללימודים, אשרת עבודה, לצורך הגירה או טיפול רפואי.

גם אם אין לכם פספורט ספרדי תוכלו להוציא בקלות ויזה אוסטרלית. על מנת לעשות זאת תצטרכו לצרף לבקשה בדיקות רפואיות במקרים מסוימים ומסמכים פיננסיים בהתאם לסכומי הכסף אותם תיקחו איתכם לטיול.

ישנם טפסים מיוחדים שיש למלא ולצרף אליהם תמונת פספורט וצילום דרכון בצבע שתקף לחצי שנה. בדרכון חייבים להיות שני עמודים על מנת שמחלקת ההגירה באוסטרליה תוכל לחתום עליהם. כמו כן, תצטרכו לפרט היכן תשהו באוסטרליה.

 

האם ילדים זכאים לאותם תנאים?

כשמדובר בילדים ללא הדרכון הספרדי הם יוכלו להגיש בקשה מעל גיל 18 בהתאם לשורשים שלהם. ילדים צעירים יוכלו לקבל דרכון אוטומטי רק לאחר שהוריהם קיבלו אזרחות.

ברגע שיש לילדים פספורט ספרדי הם יוכלו לטייל, ללמוד ולעבוד במדינות האיחוד האירופאי ולקבל את אותן הטבות כמו הוריהם לאוסטרליה. ילדים קטינים עם אזרחות ישראלית בלבד יצטרכו לבקש ויזה לטיול באוסטרליה.

לבקשה יש לצרף צילום תעודת לידה, טופס הסכמה של ההורים, צילומי הדרכונים של ההורים וויזה תקפה של ההורים במידה וקיבלו אותה. אם הילד נוסע לאוסטרליה ללא הוריו הוא יצטרך גם להציג טופס וצילומי דרכון של המארחים שלו.

 

האם גם דרכון פורטוגלי מקנה את אותן זכויות?

מכיוון שלאחר גירוש ספרד הרבה יהודים היגרו לפורטוגל ישנם ישראלים רבים המוציאים דרכון פורטוגלי בעקבות השורשים שלהם.

גם במקרה הזה מדובר על דרכון חזק שמאפשר כניסה לאוסטרליה ולמדינות רבות נוספות ללא צורך באשרת כניסה. לסיכום, בין אם יש לכם פספורט ספרדי ובין אם דרכון פורטוגלי תוכלו לטייל באוסטרליה ללא ויזה.

ויזה לאוסטרליה לאחר הוצאת דרכון ספרדי

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי