מה עליי לדעת לפני שאני פונה לחברה המייעצת בנושא החזרי מס?

לנו בני האדם, יש נטייה לנסות לטפל בסוגייה כלשהי בכוחות עצמנו לפני שאנחנו פונים לבעל מקצוע שמתמחה בתחום.

הרעיון שעומד מאחורי הניסיון הזה, הוא הרצון לחסוך בהוצאות כספיות שנתפסות כמיותרות.

אך על פי שהרעיון לגיטימי, הדברים הללו עשויים להסתבך כשהסוגייה קשורה בעולם המיסוי- עולם מסועף ורווי בחוקים ותקנות.

מי שלא מכיר את הנושא על בוריו מתקשה לקדם תהליכים בכוחות עצמו, וסביר להניח שיבזבז לעצמו זמן רב תוך ניסיון ללקט ולהבין את הבירוקרטיה הכרוכה בכך.

אחד מהנושאים המורכבים והנבדקים ביותר בתחום הוא נושא החזרי המס.

החלטתם שאתם פונים לחברה מייעצת שתסייע לכם? אלו הדברים שחשוב שתדעו לפני.

 

מי מנהל לי את הבקשה? זו משימה קשה!

ניסיתם להגיש בעבר בקשה להחזרי מס? אם כן, אתם ודאי יודעים שמדובר במשימה מורכבת. כחלק מהבקשה נדרשים למלא טפסים, ולצרף שלל מסמכים רלוונטיים שעליהם תישען הבקשה שלכם. עצם איסוף המסמכים ווידוא התקינות שלהם למול רשות המיסים עלול להיות מפרך, מעין מסע של פינג פונג ביניכם לבינם, בהם הם משיבים תיקונים של הבקשה והכול חוזר חלילה. בטרם פנייתכם לחברה מתמחה, ודאו שהם ערבים לכם לכל התהליך. לאחר הערכת סיכויי ההחזר, הם מיד מתחילים באיסוף המסמכים ובהכנת הדו"חות. הם הגורם שמלווה אתכם מרגע הגשת הבקשה ועד לקבלת ההחזר הכספי לחשבון הבנק.

 

ניסיון בעלי המקצוע בחברה

כאמור, בעולם המס יש המון תקנות, אשר לא כולם חשופים אליהן תמיד. הוותק והניסיון הכרחיים במקרה הזה, מאחר וככל שאדם נמצא זמן רב יותר תחת תפקיד במיסוי, משמע שהוא טיפל במגוון רחב של מקרים ונחשף לעוד ועוד תקנות וחוקים. לפני שאתם מתייעצים עם חברה שמייעצת בנושא החזרי מס, קראו עליה ברשת וחקרו אודותיה מעט. נסו להבין עד כמה אנשי המקצוע ותיקים, האם יש להם מספיק ניסיון בתחום ועד כמה הם מקצועיים במה שהם עושים.

 

לדברים טובים כדאי לחכות- היאזרו בסבלנות

הייעוץ הראשוני של חברה בנושא החזרי מס, הוא רק אבן הדרך הראשונה בכל התהליך. צריך לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שעשוי להתפרש על פני זמן מה, וצריך להיאזר בסבלנות ולתת לבעלי המקצוע לעשות את עבודתם. מאחר ומדובר בנושא כה בירוקרטי ומורכב, עבודה על כל בקשה אורכת זמן רב, לרוב גם כדי שיוכלו לספק תוצאות מקסימליות, ולכן חשוב לתת מרווח ולהאמין שההמתנה תשתלם בסופו של דבר.

 

מחיר בדיקה להחזרי מס

לאחר תום ההליך, כאשר החזר המס מופקד לחשבון הבנק שלכם, החברה המתמחה גובה נתח מסוים מההחזר כשכר טרחה. לרוב מדובר בסביבות 10-15 אחוזים מסכום החזר המס שהתקבל. פרטים נוספים על ייעוץ ומידע נוסף בנושאי החזרי מס, ניתן למצוא באתר הבא https://indigofinance.co.il.

 

קופת חיסכון

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי