כיצד משווים פוליסות חיסכון?

פוליסת חיסכון הינה מכשיר חיסכון פיננסי נפוץ בקרב אזרחי ישראל. על כן, סביר שתמצאו כי לרבים ישנה פוליסת חיסכון כחלק מהחיסכון הכללי ומהדאגה שלהם לעתידם. פוליסת חיסכון מאפשרת לחוסך להנות מתשואות גבוהות ברמת סיכון נמוכה יחסית.

אז במידה ואתם חושבים לפתוח פוליסת חיסכון, אבל גיליתם שיש מגוון רחב של פוליסות חיסכון שונות מבתי השקעות שונים, ואינכם יודעים במה לבחור- אל דאגה. בכתבה הבאה נציג עבורכם את כלל הקריטריונים העיקריים להשוואה של פוליסת חיסכון.

 

השוואה של פוליסות חיסכון:

השוואה של פוליסות חיסכון היא לא עניין של מה בכך, שכן מדובר על השוואה שלפעמים לא ברורה העדיפות של אחת על פני חברתה. חשיבות ההשוואה וסקר השוק היא גבוהה מכיוון שלכל לקוח מתאימה פוליסת חיסכון אחרת, והתאמה טובה של פוליסת חיסכון יכולה לחסוך אלפי שקלים. רבים נעזרים לצורך השוואה בגורם מקצוע, אך כעת ננסה להנגיש עבורכם את המידע ולהציג לכם שלושה פרמטרים עיקריים שעוזרים בהשוואה בין פוליסות החיסכון.

השוואה

תשואה ממוצעת

הפרמטר הראשון שחשוב להכיר בעת השוואה בין פוליסות חיסכון זהו התשואה הממוצעת. כשמדברים על תשואה ממוצעת, הכוונה היא לרווח הגולמי שעשה בית ההשקעות למשך תקופת זמן מוגדרת. ברוב המקרים התשואה הממוצעת תהיה באחוזים על מנת ליצור אחידות. כמו כן, תשואה ממוצעת משתנה בין מסלולים עם רמות סיכון שונות.

לכן וודאו שהמסלולים שאתם משווים בניהם הם בעלי אותו מאפיין סיכון, על מנת לא ליצור לכם תמונת מצב שגויה. הבחירה בבית ההשקעות ובמסלול עם התשואה הממוצעת הגבוהה ביותר, היא לא מיידית. בעת הבחירה, יש להסב את תשומת הלב גם לרמת הסיכון שבמסלול, ולוודא כי המצב הכלכלי שלכם ומטרותיכם הולכי יד ביד עם רמת הסיכון שאתם שוקלים.

 

דמי ניהול

בעת בחירת פוליסות חיסכון, נצטרך גם לבחור בין בתי ההשקעות השונים. כל בית השקעות מתמחר את המוצרים שלו אחרת. כנכל הנראה, דמי ניהול גבוהים יופיעו אצל בתי השקעות עם תשואה ממוצעת גבוהה, ולהפך. כמו כן, הבחירה במוצר בעל דמי ניהול נמוכים אינה צריכה להיות אוטומטית.

לפעמים התמחור הוא כזה בגלל שזה מה שבית ההשקעות יכול להרשות לעצמו. זכרו שהקונה בזול ישלם ביוקר אחר כך. פעלו לפני עיקרון זה ובחרו בבית השקעות עם תשואה ממוצעת העולה על רוחכם, שכמובן מעניק דמי ניהול הגיוניים.

 

יתרת נכסים

מידי פעם שומעים בחדשות על בית השקעות שפשט את הרגל, ועל המוני לקוחות שכבר לא יראו את הכסף שלהם שוב. יתרת נכסים מתייחסת לנפח של בית ההשקעות. כך שיתרת נכסים גדולה תצביע על נפח פעילות גדול ואילו יתרת נכסים גדולה תצביע על נפח פעילות נמוך.

כמו כן, מלבד נפח הפעילות, יתרת נכסים יכולה להצביע על כמות הלקוחות הפעילים ועל אמון הציבור. אך זכרו, הפתעות יכולות תמיד לקרות וגם יתרת נכסים גדולה לא בהכרח מצביעה על אפס סיכוי שהחברה תמשיך להיות רווחית. משפט זה נכון גם בכיוון ההפוך. כמו כן, יתרת נכסים נמוכה מצביעה על גמישות שגם היא מעניקה יכולות ויתרונות בשוק הוון.

 

לסיכום,

הכרנו את שלושת הפרמטרים העיקריים לצורך השוואה של פוליסת חיסכון. כעת תוכלו להשוות בכוחות עצמיכם בין פוליסות החיסכון השונות, בהצלחה!

להשוות מדיניות

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי