כך תקדימו את התור לויזה האמריקאית

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי אנשים רבים מוצאים את עצמם ממתינים ליום שבו הם יוכלו להגיע אל השגרירות ולמסור את המסמכים לקבלת וויזה אמריקאית. שכן, כל אחד מאתנו מכיר לפחות אדם אחד אם לא יותר, שממתין לתור שלו שנקבע בעוד כמה חודשים. יצאנו לבדוק אם יש אפשרות להקדים את התור ולהימנע מהמתנה ממושכת וגילינו שמדובר באפשרות קיימת. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להקדים את התור שקבעתם בקלות.

 

איך תוכלו להקדים את התור שלכם לוויזה אמריקאית? השלב ה – 1: תערכו בירור אודות חברות שמקדימות תורים

יש הרבה חברות שמציעות שירות של הקדמת תורים לוויזה האמריקאית. חשוב מאוד שתצאו לדרך עם הידיעה הזו. בדומה לכל מיני תחומים שונים, גם כאן יש לצערנו שרלטנים שעשויים לקחת מכם את כספכם ולהשאיר אתכם ללא וויזה וללא תור. אנחנו כאן כדי לומר לכם כי עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת כדי לבדוק איזו חברה נחשבת למומלצת ביותר. שכן, איננו יכולים לכתוב כאן המלצה על חברה ספציפית, בגלל שזה נוגד את חוקי האתר.

ויזה אמריקאית

דרכים קלות למציאת חברה מומלצת

אם אתם רוצים לבצע הליך בטוח של הקדמת תור לויזה לארה"ב עליכם לדעת שיש דרכים פשוטות שיאפשרו לכם להגיע אל היעד. אנחנו דוגלים בדרך כלל בדרכים האלה כשאנחנו רוצים לבדוק פרטים אודות נותני שירות שונים:

  • מבקשים מידע מגולשים בקבוצות פייסבוק שנוגעות לנושא
  • מבקשים מידע ממכרים, חברים או קרובי משפחה שהיה להם תור לא מזמן לוויזה
  • קוראים חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל

ההמלצה שלנו היא לבחור לפחות ב – 2 מתוך 3 האפשרויות שלעיל. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה מומלצת ומוסמכת שתבצע את עבודתה כראוי.

 

איך תוכלו להקדים את התור שלכם לוויזה אמריקאית? השלב ה – 2:  צרו קשר עם החברה הנבחרת

עליכם ליצור קשר עם החברה ולציין כי יש לכם תור לתאריך X. הנציג יבדוק שיש בידיכם את כל המסמכים הדרושים (כדי שתהיו מוכנים למקרה שיוצע לכם תור לעוד כמה ימים) ולאחר מכן, ייקח מכם את הפרטים האישיים. כל שתצטרכו לעשות לאחר מכן זה להמתין. שכן, הנציג יצור עמכם קשר ויאמר לכם מתי יש תור פנוי בתאריך מוקדם יותר מזה שנקבע לכם קודם לכן.

ויזה אמריקאית

תעבירו את זה הלאה 

עכשיו אתם יודעים שאפשר להקדים את התור לוויזה אמריקאית. מדובר בעניין שלא כל אדם יודע מקרוב. אנו ממליצים לכם להעביר את המידע האלה, כדי לסייע למי שלא קוראים מדריכים כמו זה ברחבי הרשת. כך תעשו טוב לאחרים ותוכלו להיות בטוחים שהטוב יחזור אליכם בחזרה בהמשך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שאפשר להקדים את התור לוויזה אמריקאית. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את המידע שלעיל ולהגיע אל תור מוקדם יותר.

ויזה אמריקאית

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי