כל אחד רוצה בית במיאמי – הכרות קצרה

מיאמי ששוכנת בפלורידה, היא יעד מועדף של ישראלים ותיירים רבים בכל העולם ואין ספק שמדובר במקום מרכזי בו כל אחד היה רוצה לרכוש דירה ולהחזיק בנכסים. מיאמי שמשית וחמימה וידועה בחופיה היפים ובאווירה הרגועה והקסומה שמשרה.

בהתאם לכך, מיאמי אכן הפכה עם השנים ליעד נדל"ן מבוקש. בין אם לשימוש כבית נופש הזמין עבורכם באחת הערים הקסומות של ארצות הברית ובין אם לשכירות עבור מיליוני התיירים שמגיעים אליה – יש לבדוק היטב את השוק במיאמי ולהבין את התנודות בו לפני קבלת ההחלטות. לפניכם היכרות קצרה עם שוק הנדל"ן במיאמי.

 

מה חשוב לדעת על מיאמי כדי להבין את שוק הנדל"ן שמציעה?

העיר משתרעת על פני 24 ק"מ של רצועת חוף. אוכלוסייתה מגוונת מבחינה אתנית, מאחר ורבים מהגרים אליה מכל העולם ומארצות הברית. עובדה זו הופכת את העיר למגוונת במספר תרבויות ושפות. במיאמי קיימים בנייני משרדים רבים והיא משמשת לבית למגוון עסקים גדולים ורשתות כדוגמת הרשת "בורגר קינג".

חשוב להכיר כי מאחר ומיאמי היא עיר תיירותית, כך שיש בה ביקוש רב לדירות להשכרה לטווח קצר באזורים התיירותיים שלאורך החוף, כמו AirBNB למשל. בצד המערבי יותר וככל שמתרחקים מן הים, ניתן למצוא אופציות רבות שיניבו שכירויות לטווח ממושך יותר. בהתאם, ישנם הפרשים גדולים מאד במחירים בין הנכסים המוצעים בקרבה לים ולתיירות ובין הנכסים הרחוקים יותר.

 

מה היתרונות של רכישת נדל"ן במיאמי?

1. מיקום מרכזי ומפורסם

העיר שוכנת בפלורידה, על רצועת חוף קסומה המפורסמת בחופיה ובשגרתה הכיפית והיפה.

 

2. כמות האוכלוסייה עולה ועולה

במיאמי קיימים כיום כשני מיליון וחצי בני אדם ועם זאת העיר נמצאת כיום בקצב עלייה מסחרר בכמות התושבים. גם אמריקאים רבים וגם מהגרים מכל העולם מגיעים אליה וניכר כי האוכלוסייה בעיר עולה ועולה. עובדה זו תורמת לשוק הדירות, לביקוש הרב שבו שיכול להיטיב עם גובה השכירות והביקוש לדירה.

 

3. שוק הנדל"ן בה מניב תשואות גבוהות

לאחר המשבר הכלכלי בארצות הברית ב2008, חלה ירידה גדולה בנדל"ן בכל ארה"ב והחלה נהירה אל קניית נדל"ן בכל ארצות הברית. הנתונים מראים כי התשואות שהתקבלו במיאמי הן מהגבוהות בעולם לעומת תשואות בערים אחרים.

לפרטים נוספים על השקעות בארצות הברית היכנסו לusa-invest.co.il.

 

אילו סוגים של עסקאות נדל"ן ניתן לרכוש במיאמי?

במיאמי יש ארבעה סוגים של עסקאות בשוק הנדל"ן:

  1. דירות בבניין – אפשרות אחת לרכישת נדל"ן במיאמי היא ברכישת דירה בבניין, יש לשים לב שתחת אפשרות זו יש צורך להיות בקשר עם שאר בעלי הדירות ולהחליט יחד החלטות בנוגע למרחב הציבורי בבניין שעשויות לגרור הוצאות נוספות.
  2. דירות בקומפלקסים – לרוב מחירן יהיה זול יותר מן הבתים הפרטיים והדירות בבניינים.
  3. בתי קרקע פרטיים – בתים פרטיים במיאמי הם מוצר מבוקש ביותר, בעיקר במידה ומדובר בכאלה שנמצאים בקירוב מסוים לחוף. אלה עשויים להניב תשואות רווחיות.
  4. נדל"ן מסחרי – חנויות, מלונות וכו'.

חופי מיאמי והעיר לאור שקיעה

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי