כמה עולה להוציא ויזה לסרי לנקה

הוצאת ויזות השתנתה ממה שפעם הכרנו, יש המון מידע שגוי, ובירוקרטיה שכבר לא קיימת בעידן שלנו.

אך כן חשוב לדעת את כל הדברים החשובים שלא תפספסו שום דבר עיקרי מהתהליך שלפניכם.

סרי לנקה המדהימה מחכה לכם, רק ישנו שלב פשוט של הוצאת הויזה, ואתם שם.

 

איך מוציאים ויזה לסרי לנקה

תהליך הוצאת הויזה לסרי לנקה הוא תהליך פשוט מאוד, תצטרכו למלא טופס עם פרטים אישיים, הדרכון שלכם, התאריכים עצמם שאתם מתכוונים לשהות שם ואת הסיבה להגעה שלכם לשם. לאחר שליחת הטופס תקבלו את הויזה באופן אלקטרוני, תוכלו להדפיס אותו בכדי שיהיה לכם אותו נגיש בשדה התעופה.

 

מתי תצטרכו את זה

את הויזה לסרי לנקה תצטרכו או תרצו יותר מהר משנדמה לכם, סרי לנקה היא מדינה מיוחדת במינה, יפיפייה, מלאה מבנים עתיקים, מסלולי טיולים רחבים ונקודות תצפית מטורפות. אם תרצו להגיע לשם, תצטרכו את הויזה הזו, לא ניתן להיכנס לשם בלעדיה. בנוסף, עבור עסקים, לימודים או ביקור משפחה, גם זה יצריך מכם את הוצאת הוויזה.

 

דרישות סף

בכדי להוציא אץ הוויזה יש כמה דברים שאתם חייבים, דרכון בתוקף לעוד שישה חודשים מינימום מהתאריך שהגעתם לסרי לנקה, ובנוסף כרטיס חזרה לארץ, אשר יוכיח שאתם לא מתכננים להישאר שם.

 

תוקף הוויזה

את הוויזה תקבלו עם תאריכים מוגדרים שמותר לכם לשהות במדינה, בדרך כלל מדובר בשלושים ימים מתאריך הגעתכם. יש לכם אופציה לצאת מהמדינה במהלך התקופה הזו ולחזור עד פעמיים במשך חופשתכם.

 

ויזת עסקים ותיירות

יש אופציה במידה ואתם זקוקים לכך, להוציא לסרי לנקה ויזה שהיא גם עבור עבודה וגם עבור נופש. הויזה הזו תקפה לשישה חודשים מהרגע שאתם מנפיקים אותה. גם היא צריכה לעמוד בדרישת הסף של דרכון בתוקף לעוד שישה חודשים קדימה.

 

הארכה

בעוד שהויזה הינה עדיין בתוקף, יש לכם אפשרות להאריך את הויזה שבמשרד ההגירה במקום, ההארכה בדרך כלל ניתן לעוד חודש או חודשיים נוספים, עם חריגות במקרים מסוימים. יהיה עליכם למלא טופס ולהמתין לאישור הבקשה להארכת שהייתכם.

 

לגולת הכותרת, מה היא עלות התהליך

דרך האינטרנט ישנה אופציה של עלות 219 ש״ח, ואף עלות של 189 ש״ח, עומדת על ישנן הרבה אפשרויות, אתרים שונים עוזרים לכם בעוד חלקים בתהליך מעבר לבקשת הויזה עצמה.

 

למה מומלץ דרך האינטרנט

דרך האינטרנט זה יאפשר לכם לקצר תהליכים ולעשות את הכל מנוחות ביתכם, לא משנה איפה אתם נמצאים תוכלו להגיש את הבקשה ולהנפיק את הויזה שלכם. בנוסף המהירות גבוהה מאוד, בדרך כלל מדובר בימי עסקים בודדים לאחר סיום מילוי הטופס ושליחתו.

 

אז למה אתם מחכים

בעזרת המידע הזה אין סיכוי שתסתבכו, הוצאת ויזה הפכה להיות פשוטה יותר מאי פעם, תוכלו לתכנן מראש או להיות ספונטניים, במהירות ובקלות תקבלו את הויזה שלכם ותוכלו לטוב אל המקום המופלא הזה ולעשות חיים.

חותמת

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי