לאילו בניינים מתאים ביטוח בית משותף?

לביטוח משותף הוא ביטוח שכל בעל נכס הנמצא בבניין המשותף לעוד נכסים, צריך להכיר. לא מדובר בביטוח לעשירים. מי שיש לו כסף לא נזקק לביטוח ואם מתרחש נזק, הוא סופג את הנזק מבלי להניד עפעף… ביטוח בניין משותף הוא ביטוח שאתם צריכים להכיר. ריכזנו לכם כאן מידע שיקל עליכם את המלאכה. 

 

מהו ביטוח בית משותף?

לא כולם יודעים, אבל בתור בעלי דירה בבניין משותף, אתם אחראיים גם על מה שקורה שמרחב הבניין המשותף. אם מדרגה שבורה בחדר המדרגות הובילה לפציעה, הנפגע יכול לתבוע אתכם ואת כל דיירי הבניין על כך… אף אחד לא רוצה להיתבע בתשלומים גבוהים כל כך. מסיבה זו רוכשים ביטוח בית משותף.

ביטוח זה כולל מגוון כיסויים ביניהם כיסוי ביטוחי למבנה הבניין עצמו. וכך, גם אם הבניין ניזוק בשל אסון טבע כלשהו, חברת הביטוח תממן את עלות התיקונים והדיירים יוכלו להמשיך ליהנות מבניין תקין. כאשר אין ביטוח בניין משותף הדיירים עלולים למצוא את עצמם נדרשים לשלם סכומים גבוהים לתיקון תקלות שונות כמו מעלית תקולה, שיפוץ לאחר שריפה ועוד.

ביטוח

לאילו בניינים כדאי לרכוש ביטוח בניין משותף?

כל בניין בעל מרחבים המשותפים למספר בעלי נכסים, עלול לסכן את בעלי הנכסים בתשלומים גבוהים בגין פציעה בזמן השהייה במרחב המשותף / אסון שהתרחש המצריך שיפוץ. כדי להימנע מכך, רוכשים ביטוח בניין משותף ומכלילים את הסעיפים הנדרשים להרחבת המעטפת הביטוחית.

 

בניין דירות מגורים

בניין דירות מגורים משותף הוא הדוגמא הקלאסית ביותר לבניין המצריך ביטוח בכדי להגן על בעלי הדירות מפני תביעות ותשלומים גבוהים. בבניין דירות יש גם את עניין וועד הבית מולו מתנהלות התביעות ופעמים רבות חברי הועד מוצאים את עצמם נתבעים אישית בגין מקרים שהתרחשו בבניין. ההמלצה היא להכליל בביטוח בניין משותף ביטוח כיסוי אישי לחברי הועד כך שהם לא יהיו חשופים לסכנה שבתביעות אישיות.

 

בניין משרדים

בניין בו יש משרדים בבעלות שונה, כולל גם הוא מרחב המשותף לכל בעלי המשרדים: מעלית, חדר ממ"ד, גנרטורים, חדר מדרגות וכו'. בנייני משרדים חשופים עוד יותר לתביעות. אנשים לא חושבים פעמיים לפני שהם תובעים בעל משרד, בפרט לא כאשר מדובר באדם המשתכר בצורה טובה… הבניין הוא בעל מרחבים המשותפים לכל הדיירים? כדאי שתגנו על עצמכם עם ביטוח בית משותף.

כי בסופו של דבר, כל עוד והבניין הוא בעל מרחבים משותפים, בעלי הנכסים שבו אחראיים על איך שנראה המרחב המשותף. ואם אחד מהם התרשל ובגללו ארעה פציעה, הוא עלול להיתבע. בניינים רבים פונים לחברות ניהול לניהול תחזוקת הבניין ואין להם מושג מה קורה עם הביטוח. וכאן חשוב לזכור כי חברות הניהול רוכשות איזה ביטוח שנראה להם, מבלי לבדוק את העניין לעומק.

ביטוח

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי