רוצים להשקיע בנדל"ן בחו"ל – כך תעשו את זה נכון

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו לאחד התחומים המובילים בשוק הנדל"ן. השוק הישראלי רווי במידה רבה, ושחקני המפתח בו מקשים על שחקנים אחרים להיכנס לזירה. כל זה לא אומר שאתם לא יכולים להשקיע את הכסף שלכם בנדל"ן אלא שפשוט תצטרכו למצוא מקום אחר לעשות את זה בו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם במשימה הזו.

 

השקעות בנדל"ן

אם גם אתם מבינים שהמקום הנכון להשקיע בו את הכסף שלכם הוא נדל"ן, המקום הראשון שאליו אתם צריכים להיכנס הוא לכאן https://cpillc.co.il/. באתר תוכלו למצוא מידע רב אודות השקעות בנדל"ן ותחומים נוספים שמשיקים לזה. יחד איתנו תבינו את סודות המקצוע ותוכלו להפוך את הנדל"ן להיות הדרך שלכם לייצר הכנסה גבוהה בלי הרבה מאמץ, מה שישפר את איכות החיים שלכם.

 

למה דווקא בחו"ל

למרות היתרונות הרבים שיש להשעות בנדל"ן, לא כולם מבינים מדוע לא להישאר דווקא בנדל"ן בישראל. השקעה במדינה זרה היא דבר מורכב יותר ממספר בחינות, ויש מי שלא מעוניינים לבצע אותה. דווקא בגלל זה חשוב להבין שבחו"ל יש הזדמנויות בתחום שלא קיימות בישראל. מחירי הנדל"ן בישראל הם מהגבוהים בעולם, מה שמותיר את השוק רק לשחקנים חזקים.

מנגד, גם בסכומי כסף לא גבוהים ניתן להשקיע בנכסים איכותיים בחו"ל. בארץ, הסכומים הללו לא מאפשרים לכם להיכנס בצורה רצינית לשוק הנדל"ן, אולם מעבר לים הם יאפשרו לכם להפיק רווחים נאים, במיוחד אם אתם מכוונים להשקעה ארוכת טווח.

 

למדו את התחום לעומק

לא משנה על איזו מדינה החלטתם ללכת, חשוב שתהיו מעודכנים בכל מה שקורה באותה מדינה. אם עד היום השקעתם רק בישראל כנראה שלא הייתם מודעים לחשיבות הרבה שיש להיכרות עם החדשות המקומיות, אבל ברגע שהכסף שלכם מושקע בנכסים במדינה זרה, אתם חייבים להרגיש שתאם חלק ממנה. למדו לעומק את תחום הנדל"ן באותה מדינה ותהיו ערים לכל הזדמנות שקופצת.

 

הכירו את חוקי המיסוי במקום ההשקעה

כמו בכל דבר בתחום הפיננסי, גם להשקעות בנדל"ן יש ממשק צמוד עם מיסוי. מדינות זרות לא סתם מאפשרות לכם להשקיע בהן. הרווחים שאותם תפיקו מחייבים אתכם לשלם מס, אבל כדי ששיעור המס הזה יהיה הכי נמוך שאפשר, כדאי להכיר היטב את החוקים. מה שיכול לעזור לכם במשימה הזו הוא יועץ מקצועי שמכיר את שוק הנדל"ן באותה מדינה ויוכל לעזור לכם להתמודד עם כללי המיסוי.

 

לסיכום

אם גם אתם רוצים להיכנס להשקעות בתחום הנדל"ן אבל אתם מרגישים שהשוק הישראלי דורש מכם להוציא סכומי כסף שאין לכם, הפתרון הנכון הוא להשקיע את הכסף שלכם בנדל"ן מעבר לים. הסיבה לכך היא שבלא מעט מדינות אפשר להשקיע בנכסים איכותיים בסכומי כסף לא גבוהים. המפתח להצלחה הוא זיהוי נכון של הזדמנויות והכירות עמוקה עם שוק הנדל"ן באותה מדינה.

השקעות נדל_ן

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

דרכונים שלקוחותינו קיבלו
0
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי