למה חשוב להשוות ביטוח משכנתא?

הלוואת משכנתא היא אבן דרך חשובה בדרך אל דירת חלומותינו, כשהיא מלווה בתהליכי השוואות ומשא ומתן, במטרה להשיג את תנאי ההלוואה המיטביים ביותר. אך תהליכים אלו אינם נגמרים עם קבלת המשכנתא, כשלמעשה, עלינו לבצע את ההשוואות גם בעת רכישת ביטוח המשכנתא שהבנק המלווה דורש מאיתנו.

 

הלוואת המשכנתא

תהליך רכישת הדירה הוא תהליך מורכב למדי, כאשר מלבד בחירת האזור והמיקום המועדף עלינו בדרך לדירת חלומותינו, עלינו גם לנהל משא ומתן, לבחור אנשי מקצוע רלוונטיים במגוון תחומים ולשמור כסף בצד להוצאות בלתי צפויות. מבין מגוון התהליכים והשלבים שעלינו לעבור, נראה כי השלב המשמעותי ביותר הוא שלב קבלת ההלוואה מהבנק – המשכנתא.

מגמת עליית המחירים המתמדת בשוק הנדל"ן, גרמה לכך שישראלים רבים נאלצים לקחת הלוואה שתאפשר להם לרכוש את הדירה- הלוואת משכנתא, כאשר פעמים רבות אפילו השגת ההון העצמי הנדרש, העומד על כ – 25% משווי העסקה, נחשב למשימה מאתגרת מדי, בייחוד לזוגות הצעירים.

 

ביטוח משכנתא

גם לאחר השגת ההון העצמי הנדרש לקבלת המשכנתא, סכום ההלוואה שאנחנו מבקשים לקבל מהבנק הוא סכום גדול, אשר לרוב נפרש על פני 25 -30 שנים. הסכום הגבוה, בשילוב תקופת ההלוואה הממושכת, הביאה את הבנקים לדרוש מהלווים לרכוש ביטוח משכנתא, באופן שידאג להבטיח את יכולת ההחזר של הלווים.

בהתאם לכך, פוליסת המשכנתא נחלקת לשני רכיבים עיקריים – ביטוח מבנה וביטוח חיים, אשר נועדו לתת מענה לחשש העיקרי של הבנקים מפני מקרה מוות של אחד מבני הזוג, או מקרים של נזקים לנכס המבוטח עצמו, כמו שריפה, רטיבויות, רעידת אדמה וכדומה.

 

משווים וחוסכים

אחד המאפיינים העיקריים של הלוואת המשכנתא הוא החשיבות הרבה של ההשוואות וההתמקחות מול הבנקים השונים, תהליך אותו ניתן לבצע באמצעות אנשי מקצוע מנוסים ומומחים, כפי שתוכלו למצוא באתר vider.co.il, במטרה להשיג את הריביות והתנאים הטובים ביותר.

לצד המודעות הרבה לחשיבות של ההשוואות וההתמקחויות השונות הנלווים לתהליך לקיחת המשכנתא, חשוב מאוד לדאוג גם לבדיקה והשוואה מעמיקה של ביטוח המשכנתא שלכם.

 

חשיבות השוואת ביטוח המשכנתא

כעיקרון, למרות שמדובר בביטוח חובה מצד הבנק המלווה, אין כל חובה לרכוש את הביטוח דרך הבנק, אלא ניתן לבדוק גם מול סוכן הביטוח שלכם, או באופן עצמאי מול חברות הביטוח השונות עצמן.

בדומה למוצרים רבים אחרים אותם אנחנו רוכשים, גם ברכישת פוליסת ביטוח המשכנתא חשוב לעשות את הבדיקות וההשוואות הנחוצות, בעיקר בשל העובדה כי מדובר בביטוח שילווה אותנו לאורך כל תקופת המשכנתא, אשר כאמור נמשכת לרוב על פני תקופות ארוכות של כ – 20 שנים ומעלה ולמחיר יקר תהיה השפעה בהתאם.

מלבד המחיר המהווה פרמטר מהותי, במהלך ההשוואות שאנחנו מבצעים חשוב לשים לב גם לכיסויים הנמצאים בפועל בפוליסת המשכנתא, כמו גם לגובה ההשתתפות עצמית לכל פרק, בכדי שנוכל להבטיח לעצמנו הגנה מרבית ומקיפה בעת קרות מקרה הביטוח.

מפתחות לבית

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי