מה צריך לעשות בשביל לקבל הלוואה בערבות מדינה

מדינת ישראל שמה לעצמה למטרה לקדם את העסקים והחברות השונות בתחומיה, לחזק את היציבות הפיננסית שלהם, ולעזור להם להתרחב במידה והדבר אפשרי. מטרה זאת נובעת מכך שעסקים שקיימים במדינה, משפיעים עליה לטובה מבחינה כלכלית בכלל ומבחינת מצב התעסוקה של האזרחים במדינה בפרט. 

 

מהי הלוואה בערבות המדינה ומדוע היא קיימת?

אחד הכלים שעומדים לרשות המדינה בכדי לקדם עסקים שונים הוא הלוואה מטעם הקרן להלוואות בערבות המדינה. הלוואה זאת ניתנת לשם עזרה בהקמת עסק ולשם חיזוק והרחבה של עסקים וחברות קיימים. עסקים וחברות שמסתייעים בהלוואה זו יכולים לגוון באמצעותה את מקורות המימון והאשראי שלהם. בנוסף לכך מעניקה הקרן המלווה, שירות של בחינת כדאיות ההלוואה על ידי גורם בלתי תלוי. שירות זה עוזר לבעלי עסקים להחליט האם לקחת או לוותר על הלוואה המדוברת.

ישנם מספר מסלולים לקבלת הלוואה בערבות מדינה לעסקים בהקמה ולעסקים עם מחזורים קטנים או בינוניים. לכל מסלול קיימת תקרת הלוואה שונה ובטחונות עצמיים באחוזים משתנים שיש להפקיד בכדי לקבל את ההלוואה.

הלוואה מסוג זה מאפשרת לעיתים גם לקבל הסדרי תשלומים נוחים יותר מאלו שאפשר היה לקבל בלקיחת הלוואה עצמאית.

 

מי זכאי לקבלת הלוואה בערבות המדינה

הלוואה בערבות המדינה תוענק לעסקים קטנים, עסקים בהקמה, עסקים בינוניים ועסקים בתחומי החקלאות, היצוא והיהלומים. העסק המדובר צריך להיות רשום בישראל כעסק מורשה או כחברה בע"מ, מחזור המכירות שלו צריך להיות קטן ממאה מיליון שקל בשנה.

תנאי נוסף הוא שהעסק או מי מבעליו אינם בעלי חשבון מוגבל ואינם נמצאים בתהליכים של חדלות פירעון,  וכן שלעסק אין חובות לרשויות המס השונות של המדינה. כמובן שמי שכבר לקח הלוואה בערבות המדינה, ובוצע לו הסדר חוב, או שהביטחונות שנתן חולטו בגלל אי עמידה בהחזרי החוב, לא יוכל לקחת הלוואה נוספת בערבות המדינה.

 

במי ניתן להיעזר בתהליך כתיבת הבקשה להלוואה?

הגשת בקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה מוגשת באופן מקוון לקרן להלוואות בערבות המדינה. אל הבקשה יש לצרף מסמכים שונים בהתאם לסוג המסלול שנבחר על ידי מבקש ההלוואה. בכל מקרה של בעיה או שאלה בנושא הגשת הבקשה, ניתן לפנות לסניף המעו"ף הקרוב למקום מגוריכם, ולקבל שם הכוונה וסיוע של אנשי מקצוע שהתמחו בתחום.

העלות של הגשת הבקשה באמצעות סיוע של מעו"ף מסובסדת על ידי משרד הכלכלה. בנוסף לכך ניתן לפנות לאנשי מקצוע בתחום כמו יועצים פיננסיים.

 

קבלת הלוואה בערבות המדינה – סיכום

הלוואה בערבות המדינה היא כלי שנועד בכדי לקדם ולשמר את העסקים הקטנים והבינוניים בישראל על ידי מתן מקורות מימון נוספים וגיוון של פתרונות האשראי הקיימים. הלוואה זאת מוענקת במספר מסלולים שונים, כאשר גודל ההלוואה בכל אחד מהן הוא שונה, וכך גם הביטחונות שיש להפקיד בידי הקרן להלוואות בערבות המדינה.

הלוואה בערבות מדינה

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי