מדוע יש להיעזר בנוטריון בתהליך הוצאת דרכון אירופאי?

כל ישראלי שיש לו סיכוי, קשר או קרבה מסוימת להוצאת דרכון אירופאי בוודאות יקפוץ על ההזדמנות וטוב שכך! דרכון אירופאי מקנה יתרונות רבים, הזדמנויות וגמישות עבור ישראלים שמעוניינים ללמוד, לעבוד, להתנסות, לרכוש נדל"ן, לקיים שיתופי פעולה ועוד במקומות שאינם ישראל.

 

מי זכאי לדרכון אירופאי

הכלל הפשוט ביותר עבור זכאות לדרכון אירופאי מתייחס לתושבים יהודים ישראליים שנולדו באחת ממדינות האיחוד האירופאי או ילדים להורים שנולדו לשם. לצד כלל זה נכנס למשחק חוק חדש כמו החוק הפורטוגלי אשר פותח את האפשרות לצאצאי גירוש ספרד אשר מוצאם בצפון אפריקה ואגן הים התיכון. חוק זה מתאפשר כיוון שפורטוגל מכירה ביהודי מגורשי ספרד. על דרכון לארצות הברית תוכלו להתייעץ עם נוטריון אמריקאי בישראל אבל הסיפור יהיה קצת יותר מסובך.

 

מה צריך לדעת בתחילת התהליך

קבלת אזרחות זה תמיד תהיה הליך מורכב ובטח עכשיו שהתורים בשגרירות ארוכים ומלאים עד אין קץ, רוב הניסיונות להגיש ולהתמודד עם הבירוקרטיה לבד אינם צולחים וננטשים באמצע כיוון שממש צריך "לעבוד" בזה מה שעורך דין או נוטריון יכול לעשות עבורכם. את בדיקת הזכאות הראשונית תוכלו לעשות לבד באינטרנט ולאחר בירור חיובי מומלץ להתייעץ עם עורך דין ויותר טוב עם עורך דין שהינו מוסמך נוטריון.

 

מה ההבדל בין נוטריון לעורך דין

נוטריון הינו עורך דין בעל סמכות נוספת שאין לכל עורכי הדין, הנוטריון בעל סמכות לאשר ולתקף כל מסמך וחתימתו תהיה תקפה מול מערכות המשפט הישראליות ומערכות משפט זרות שנכללות באמנת האג, במקרה של דרכון אירופאי אין מה לדאוג. היתרון הגדול של עורך דין שהינו נוטריון הוא היכולת והסמכות שיש לו לתרגם מסמכים ולאשר את אמינותם. עבור הוצאת דרכון זר תצטרכו לשלוח מסמכים רבים שאותם תצטרכו לתרגם.

 

אי אפשר לתרגם לבד?

גם אם אתם דוברי שפת אם של אותה המדינה שאליה אתם שולחים את המסמכים התרגום שלכם לא יספיק, על מנת לאשר את המסמך המתורגם יש להעבירו דרך נוטריון. הנוטריון יתרגם בעצמו את המסמך בדיוק הוודאי ששומר על ניסוחים והמילים המתאימות ולאחר מכן יטביע את חותמת הנוטריון המיוחלת, אם השפה אינה ידועה לנוטריון הוא יעזר במתורגמן מקצועי אשר יצהיר את אמינות התרגום והנוטריון יטביע גם כן את חותמתו על המסמך כך שהלגיטימיות שלו תהיה ידועה לכל.

 

לא כל עורך דין יכול לחתום?

לא לכל עורך דין יש את הסמכות לאשר מסמכים לכן אם בזמן הוצאת הדרכון האירופאי תעזרו בעורך דין שאינו נוטריון תהיו מוכרחים גם להעביר את המסמכים דרך אדם נוסף שהוא נוטריון בעצמו.

 

לסיכום,

נוטריון יכול לפתור עבורכם בעיות רבות מבלי שתתאמצו בכל סוגיית הדרכון האירופאי, נדרשים שם אישורים רבים שלפעמים קשה למצוא וגם שתמצאו תצטרכו לאשר ולתרגם אותם.

שופט

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי