מהו טופס ESTA ואיך ממלאים אותו?

טופס ESTA שמופק על ידי המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות מייצג התקדמות משמעותית בתהליך אישור הנסיעה עבור אנשים המעוניינים להיכנס לארצות הברית לביקורים קצרי טווח, כולל תיירות, נסיעות עסקים או מעבר דרך המדינה. טופס זה טומן בחובו אפשרות לנסוע לארה"ב ללא ויזה, מה שמפשט את תהליך אישור הנסיעה באופן  משמעותי.

 

כל מה שצריך לדעת על ESTA

טופס ESTA נועד להקל על הנסיעה לארה"ב עבור אזרחים ממדינות פטורות ויזה. על ידי דרישה מנוסעים למלא בקשה מקוונת, המכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP) יכולים לסנן מראש אנשים לפני שהם יוצאים לנסיעה שלהם, ולהפחית את הצורך בניירת מרובה וזמני טיפול ארוכים הקשורים לבקשות ויזה מסורתיות.

לאחר מילוי טופס esta ניתן לקבל אישור בדרך כלל תוך 72 שעות, מה שהופך אותו לאופציה נוחה לתוכניות נסיעה של הרגע האחרון. עם זאת, הרשויות ממליצות להגיש בקשה ל-ESTA מיד עם עריכת תוכניות הנסיעה, גם אם הטיול הוא עדיין בגדר תכנית לא מגובשת. זאת כדי להבטיח שיש מספיק זמן לטפל בכל בעיה שעלולה להתעורר במהלך תהליך הבקשה.

בקשות לויזה מסורתיות

פרטים למילוי בטופס

מילוי טופס ה-ESTA הוא תהליך פשוט שניתן להשלים באופן מקוון עבור VISA-USA ויזה לארה"ב. על המועמדים לבקר באתר הרשמי של ESTA, שם ימצאו את טופס הבקשה. הטופס דורש מילוי פרטים אישיים שונים, לרבות שם מלא, תאריך לידה ומידע על דרכון, וכן תשובות לשאלות זכאות הקשורות לבריאות, עבר פלילי ונסיעות קודמות לארה"ב. הכרחי שהמועמדים יספקו מידע מדויק ואמיתי, שכן אי-התאמות או הצהרות כוזבות, עלולות להוביל לשלילת הרשאה ולסבך נסיעות עתידיות לארה"ב.

 

מידע על תוכניות הנסיעה

בנוסף למידע אישי וזכאות, בקשת ה-ESTA דורשת גם פרטים על תוכניות הנסיעה של המבקש, אם כי קיום תוכניות נסיעה ספציפיות אינו תנאי מוקדם להגשת בקשה. אם פרטי הטיול עדיין לא סוכמו, המועמדים יכולים להזין מידע כללי ולעדכן את בקשת ה-ESTA שלהם מאוחר יותר במידת הצורך.

לאחר מילוי טופס הבקשה, יש לשלם עמלת טיפול. ניתן לבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי או חיוב דרך הפלטפורמה המקוונת המאובטחת. לאחר הגשת הבקשה, המועמדים מקבלים בדרך כלל תשובה תוך 72 שעות. התגובה תציין אם בקשת ה-ESTA אושרה, נדחתה או אם יש צורך במידע נוסף.

 

האם הטופס מחליף ויזה?

חשוב לציין כי ESTA מאושר לא מבטיח כניסה לארצות הברית. הקבלה הסופית נקבעת על ידי קציני CBP בנמל הכניסה, אשר יעריכו האם הנוסע עומד בכל הדרישות לכניסה במסגרת תוכנית ויתור ויזה. מומלץ לנוסעים להדפיס עותק של אישור ה-ESTA שלהם או לקבל עותק דיגיטלי זמין לבדיקה עם ההגעה לארה"ב. לסיכום, טופס ESTA הוא מרכיב מכריע בתוכנית ויתור ויזה, המאפשר לנוסעים זכאים להיכנס לארצות הברית לביקורים קצרי טווח ללא ויזה.

נסיעת עסקים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

דרכונים שלקוחותינו קיבלו
0
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי