מי סים? אי – סים! הכירו את השותף החדש שלכם לטיסה

אם אתם טסים לחו"ל ורוצים לשמור על המספר שלכם, ליהנות מחבילת גלישה מפנקת במחיר מוזל ובמרחק הקלקה וחשוב לכם לדעת מראש כמה תשלמו על התענוג – תשמחו לשמוע שיש שחקן חדש בשכונה והוא הולך לעשות לכם את החיים פשוטים הרבה יותר. מוכנים להכיר אותו? גבירותי ורבותי – eSIM.

 

eSIM נעים להכיר

כרטיס SIM דיגיטלי קל לתפעול, במחיר ידידותי, עם מגוון חבילות גלישה שיאפשרו לכם להתאים אותו בדיוק לצרכים שלכם. אימרו – מהיום לא טסים בלי eSIM!

 

מה זה כרטיס SIM דיגיטלי?

קשה לדמיין את הימים בהם לא היה לנו סלולר שהלך איתנו לכל מקום ועדיין, למרות הקדמה נראה שבכל הקשור לגלישה סלולרית בחו"ל, אנחנו תקועים.

כרטיס SIM דיגיטלי שם לזה לסוף! לא עוד החלפה מגושמת בין כרטיסים ותפילה חרישית שהפלאפון יזהה אותם – eSIM הוא כרטיס אוניברסלי שמוטמע במכשירי הטלפון החדשים ומאפשר לרכוש בלחיצת כפתור חבילת גלישה.

 

למי זה מתאים?

בכל מדריך למטייל בחו"ל כתוב שאחד הדברים הראשונים שצריך לדאוג להם הוא גלישה סלולרית, כי להסתמך על wifi זה מתכון לצרות. כרטיס SIM דיגיטלי מתאים לנופשים בחו"ל, למי שלא רוצה לוותר על המספר האישי שלו וכל מי שחשוב לו להיות זמין מבלי לקחת משכנתא עבור חבילת גלישה עם נפח זעום.

 

מה סוד ההצלחה של eSIM?

מדובר במוצר מעולה שבכנות, אנחנו לא מצליחים למצוא בו חסרונות, כמה שלא נתאמץ.

  • לא צריך להחליף פיזית כרטיס SIM, מה שידוע כאחד הגורמים המרכזיים לסטרס בשדה תעופה – נחתתם? ברוכים הבאים! אין צורך לחפש wifi או לדאוג שמא הנהג עזב בלעדיכם – סורקים קוד QR, משלמים ואתם זמינים ומוכנים לצאת לדרך.
  • שומרים על המספר האישי – בשונה מכרטיס SIM מקומי שמחליף את הכרטיס הישראלי, SIM דיגיטלי מאפשר להיות להיות זמינים בשני המספרים. מי אמר שחייבים לבחור?
  • מגוון חבילות גלישה ותקשורת במחירים זולים משמעותית לעומת חבילות הגלישה שמציעות חברות הסלולר – ניתן לבחור חבילה מדויקת שמתאימה לצרכים שלכם ולא לשלם סתם עבור חבילות עם נפח גלישה אסטרונומי שאין לכם צורך בו.
  • תוכלו להשתמש בטלפון כרגיל – לעתים החלפת כרטיס SIM גוררת אובדן נתונים או בעיות באפליקציות שונות. כאן אין חשש שזה יקרה – הפלאפון ממשיך לעבוד כפי שהכרתם.
  • אנשי עסקים? קופצים ממדינה למדינה? eSIM מאפשר לכם להשתמש בו זמנית בכרטיסים דיגיטליים שונים. מדהים!
  • הכי חשוב – אין הפתעות, אין חשבונות מנופחים, הכל שקוף וקבוע מראש – החבילה עליה שילמתם, היא מה שתקבלו.

 

תכלס, איך עושים את זה?

כל כך פשוט שזה מצחיק. אתם מוכנים?

  1. בוחרים את היעד הרצוי מתוך רשימת היעדים.
  2. בוחרים את חבילת הגלישה המתאימה.
  3. משלמים.
  4. סורקים את קוד ה-QR.
  5. גולשים.

סלולר

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי