כמה פיצויים מקבלים עקב תאונת דרכים

תאונות דרכים בישראל הפכו למגפה של ממש, כשהנתונים הסטטיסטיים מצביעים מידי שנה על אלפי פצועים ומאות הרוגים. לצד הכאב והסבל שעוברים על הנפגע, חשוב להכיר את האפשרות לתבוע פיצויים בגין תאונות דרכים, באופן שיכול בהחלט להקל על ההתמודדות של הנפגע. אז כמה פיצויים ניתן לקבל עקב תאונת דרכים?

 

תמונת המצב העגומה של תאונות הדרכים בישראל

תאונת דרכים היא אירוע פתאומי ובלתי צפוי, בו מעורב כלי רכב מנועי אחד או יותר, אשר כתוצאה ממנו נגרמו נזקים שונים לאדם, רכוש או בעל חיים. תמונת המצב העגומה העולה מהנתונים הסטטיסטיים שנאספו בנושא, מצביעה על כך שבתאונות הדרכים נהרגו יותר אנשים מאשר במלחמות ישראל ופעולות האיבה יחדיו.

תאונות הדרכים נגרמות בעיקר בשל שלוש סיבות עיקריות: הגורם האנושי (חוסר תשומת לב, נהיגה רשלנית ועוד), הגורם התשתיתי (מפגעים בטיחותיים, כבישים לא מתוחזקים ועוד) והגורם המכאני – מצב רעוע ובלתי תקין של הרכב.

 

תביעת פיצויים בעקבות תאונת דרכים

תהא הסיבה אשר תהא, כאשר תאונת דרכים מתרחשת, היא יכולה לגרום למעורבים בה לפציעות בדרגות שונות ואף למקרי מוות, כאשר בכל אחד מהמקרים מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין בקיא בתביעות תאונות דרכים לבחינת המקרה.

ככלל, במקרה של תאונת דרכים ניתן יהיה לתבוע את חברת הביטוח שלנו או של הנהג הפוגע, כאשר במידה ומדובר בפגיעת גוף, הרי שנתבע את ביטוח החובה ובמידה ומדובר בנזקי רכוש, התביעה תהיה במסגרת ביטוח המקיף / צד ג'. גם במקרים בהם אין לנהג הפוגע ביטוח, ניתן יהיה לתבוע את קרנית, גוף ממשלתי שנועד להבטיח פיצויים גם במקרים ייחודיים אלו.

 

כמה פיצויים מקבלים עקב תאונת דרכים?

שאלת גובה הפיצויים שניתן לקבל עקב תאונת דרכים היא שאלה שלא ניתן לענות לקבל עליה תשובה על רגל אחת, היות ויש לבחון כל מקרה לגופו וזאת על פי מהות הנזק שנגרם, השפעתו על שגרת חייו של הנפגע ויכולת ההשתכרות שלו, אחוזי הנכות שנקבעו ועוד מגוון פרמטרים.

באם ננסה לכמת למספרים את נושא הפיצויים בעקבות תאונות דרכים, הרי שנוכל להעריך כי מדובר בסכומים הנעים בין אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים (בעיקר במקרים בהם נגרמו פגיעות גוף ונקבעו אחוזי נכות).

 

כיצד עורך דין יוכל לסייע לי לקבל פיצויים?

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים מול חברות הביטוח היא תהליך מאתגר למדי, שכן חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את כספי הפיצויים ומנסות להערים קשיים ולדחות בכל דרך אפשרית את התביעה. עורך דין בקיא בתביעות תאונות דרכים, יוכל לסייע ולהכווין אתכם בכל הקשור להתנהלות המיטבית מול חברות הביטוח ולהוות למעשה את נקודת ההבדל בין פיצויים נמוכים לבין פיצויים בסכומים ריאליים התואמים את מידת הנזק שנגרם לכם.

 

לסיכום

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים מתנהלת מול חברות הביטוח, כאשר גובה הפיצויים נקבע בהתאם למהות הפגיעה שנגרמה ולהשפעתה על הנפגע. גובה הפיצויים יכול לנוע בין אלפי למאות אלפי שקלים, כאשר עורך דין בקיא בתביעות עורך דין יוכל בהחלט לסייע לכם למקסם את סיכויי הצלחת התביעה מול חברות הביטוח.

תאונת דרכים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי