מה חשוב לקחת בחשבון לפני קניית דירה בלונדון?

תחום הנדל"ן מושך אליו משקיעים רבים ובצדק, אך לאור מגמת עליית מחירי הנדל"ן והריביות המטפסות, משקיעי הנדל"ן נאלצים לחפש השקעות נדל"ן אטרקטיביות מעבר לים. אין ספק כי לונדון, בירת אנגליה, היא אחד מיעדי ההשקעות הפופולאריים. אז אם גם אתם מתכננים לרכוש דירה בלונדון, ריכזנו עבורכם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון

 

השקעות נדל"ן מעבר לים

ישראלים רבים שהצליחו לחסוך סכומי כסף משמעותיים, מחפשים אחר אפשרויות ההשקעה המשתלמות והרווחיות ביותר, כאשר שוק הנדל"ן הוא ללא ספק אחד מיעדי ההשקעות המועדפים ביותר, הן בגלל שמדובר בנכס פיזי והן בגלל אחוזי התשואה הגבוהים.

יחד עם זאת, מגמת עליית מחירי הנדל"ן, יחד עם הריביות ההולכות ועולות, הפכו את השקעות הנדל"ן בארץ להשקעות קצת פחות רווחיות והביאו משקיעים רבים לחפש אחר השקעות נדל"ן מעבר לים. רכישת דירה בלונדון מהווה את אחד מיעדי ההשקעות המבוקשים ביותר.

 

השקעות נדל"ן בלונדון – אז והיום

לונדון, בירת אנגליה, היא בין היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בעולם, כשהיא כוללת מעל ל – 10 שכונות מיוחדות ומדהימות ביופיין, שלכל אחת מהן מאפייני תרבות, בילוי ודיור שונים. בהתאם לכך, עד לפני מספר שנים מחירי הנדל"ן בלונדון היו גבוהים באופן משמעותי, אך השינויים הגלובליים הפכו את לונדון ליעד נגיש ואטרקטיבי למשקיעי הנדל"ן.

 

מהם היתרונות של רכישת דירה בלונדון?

מלבד עסקאות הנדל"ן האטרקטיביות, לרכישת דירה בלונדון קיימים עוד מספר יתרונות בולטים:

 

ביקוש גבוה

מעצם היותה עיר בירה מרכזית ותיירותית, קיים ביקוש גבוה לשכירות בלונדון ובשל כך, מחירי הדירות כמעט ואינם יורדים.

 

תשואה גבוהה

התשואה שניתן להשיג ברכישת דירה בלונדון גבוה משמעותית בהשוואה לעסקאות נדל"ן דומות בישראל ויכול להגיע לשיעור הנע בין 7% ל – 12%.

 

רכישה בטוחה

מערכת החוקים הנוקשה הקיימת בלונדון, מפחיתה בצורה ניכרת את הסיכונים מפני עסקאות נדל"ן מפוקפקות.

 

כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני רכישת דירה בלונדון

מתכננים לרכוש דירה בלונדון? הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

 

רכישה עצמאית או עם איש מקצוע?

רכישת דירה בלונדון יכולה להתבצע הן באופן עצמאי והן באמצעות איש מקצוע. אם אינכם מכירים היטב את שוק הנדל"ן ואתם מעדיפים להימנע מסיכונים מיותרים, רכישת דירה עם איש מקצוע היא הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 

הגדרת תקציב

כאשר מגדירים מסגרת תקציב לרכישת דירה בלונדון, יש לקחת בחשבון מעבר למחיר הדירה, גם את ההוצאות הנלוות (שכר טרחת עו"ד, תיווך בגין השכרת הנכס והליכים נוספים).

 

איתור הנכס

שוק הנדל"ן בלונדון הוא מגוון וכולל מספר סוגי דירות ואפשרויות השקעה. לפיכך, אחרי הגדרת מסגרת התקציב יש לבחור בהתאם את השכונה המבוקשת ואת סוג הנכס המתאים.

 

לסיכום

לונדון הפכה בשנים האחרונות ליעד השקעות נדל"ן מבוקש ופופולארי, הן בגלל מחירי הנדל"ן האטרקטיביים והן בגלל אחוזי התשואה. לפני רכישת דירה בלונדון, מומלץ לקחת בחשבון את אופן ההשקעה (עצמאית או עם איש מקצוע), הגדרת מסגרת התקציב ותהליך בחירת הנכס.

קניית דירה

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי