אתה רוצה לקנות נכס באירופה ואין לך דרכון? כדאי שתקרא את זה

תיבת ההודעות של המערכת שלנו התמלאה לחלוטין בימים האחרונים. הדבר נובע מקבלת מיילים מרובים שנשלחו מצד משקיעים שקוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע. אלה ביקשו לדעת אם יש באפשרותם לקנות נכס ביעדים שונים באירופה ללא דרכון. החלטנו שלא להישאר אדישים לביקוש בנושא וחזרנו עם התשובה המלאה. הישארו כאן ותגלו אם זה אפשרי ואם כן, איך תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

 

לא צריך דרכון – כך תקנו נכס

בירור שערכנו בנושא גילה שניתן לקנות נכס במדינות מסוימות באירופה, מבלי להחזיק בדרכון. מדובר בתהליך שאתם לא יכולים ליישם באופן עצמאי. שכן, תצטרכו להסתייע במומחים שמכירים את השפה במדינת היעד ויודעים מהם ההליכים הבירוקרטיים מקרוב. אלה יוכלו לבצע את ההליכים הבאים:

  1. לגשת לבנק המקומי
  2. לפתוח חשבון בנק
  3. לפתוח פנייה במס הכנסה
  4. לשלם עבורכם את המיסים

 

יש משקיעים שבוחרים לפנות לתושבי המקום, כדי שהם יבצעו את ההליך עבורכם. שכן, התושבים צפויים להישאר בקרבת אזור המכירה בזמן הקרוב והם גם מכירים בהתנהלות הביקורתית של המדינה. אחרים מעדיפים לפנות לגורמים מוסמכים שיעניקו להם ליווי מקצועי בראש שקט.

משקיעים

 

תכירו את המומחים שיסייעו ברכישת הנכס

עליכם לפנות לחברת השקעות שבקיאה במדינה שבה תכננתם לרכוש את הנכס ללא דרכון. שכן, זו הדרך הבטוחה ביותר שתקנה לכם וודאות. חברות מסוג זה מעניקות שירות מקצועי לאורך כל הדרך ונציגיהם ישוחחו עמכם בשפת האם שלכם. שכן, יש לא מעט חברות ישראליות שמבצעות את ההליכים הללו במדינות ברחבי אירופה. לחצו על הקישור הבא ותוכלו להתרשם מהאתר המקצועי של חברה שנחשבת לשם דבר בתחום https://smart-invest4u.com.

 

חשיבות הבחירה בחברה מומלצת

בחרנו להתעכב לרגע על החשיבות שבהסתייעות מצד חברה מומלצת בתחום השקעות נדל"ן בדובאי או בכל מדינה אחרת שנמצאת ברחבי אירופה. נסביר שזו צריכה לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • יש לה נציגים שפרוסים ברחבי היבשת
  • סייעה ללקוחות אחרים שרכשו נכס דומה
  • בעלת קשרים שיסייעו בהתנהלות בירוקרטית

 

לקנות נכס באירופה

 

החלטתם להשקיע? כדאי שתקנו כרטיס טיסה

סביר להניח שהגעתם להחלטה בשלב זה. אם כך, עליכם להכין את כרטיס הטיסה ליעד שבו נמצא הנכס שאתם רוצים לקנות. שכן, עליכם לבדוק היטב את הסביבה ולהבין מהי המטרה של הרכישה. כלומר, האם אתם רוצים לקנות נכס למטרת השקעה או עבור מגורים? לצד זאת, עליכם לבדוק את מצב הנכס ולהעריך אם הוא זקוק לשיפוץ, כדי שתוכלו להיערך בהתאם עם ההוצאות שונות.

 

מילים אחרונות לסיום

רכישה של נכס באירופה יכולה להתבצע ללא דרכון. כעת אתם יודעים איך ההליך יכול להתקיים, כך שתצטרכו רק לפנות לחברה מוכרת ומומלצת בתחום שתלווה אתכם מתחילת ההליך ועד הרגע שבו תחזיקו בנכס משלכם. נאחל לכם הצלחה רבה ושתבחרו נכון.

שלם עבורך את המיסים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

דרכונים שלקוחותינו קיבלו
0
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי