רכישת נדל"ן בחו"ל – מה כדאי לדעת לפני הקנייה

כן, כן ועוד פעם כן.

לפני הכל. ענף הנדל"ן מאפשר לפרט להשקיע את הכסף שלו בדבר הטוב ביותר – נכס.

בהיבט הכלכלי, יש נכס כלכלי ונטל כלכלי.

למשל, דירה היא נכס מאחר ואתה קונה את הכסף בתוספת של הלוואה ואז הוא משלם את עצמו.

רכב, למשל, הוא נטל בגלל העלות והעלויות הנוספות שמתלוות אליו.

גם נדל"ן בחו"ל הוא נכס אדיר, אך יש דברים רבים שצריך להכיר ולהבין טרם נכנסים לעולם הזה.

 

קודם תגיעו

לפני שבכלל מדברים על סוג הנדל"ן, מחיר, עיצוב וכל אלו – קודם כל טוסו למיקום המצופה. הכירו את האוכלוסייה המקומית. דברו איתם, שאלו אותם שאלות, תשאבו מהם כל פיסת מידע שאפשר – רק ככה באמת תבינו היכן אתם נמצאים ואם ההשקעה שווה.

 

קשרי פנים

אחרי היכרות עם המקומיים, התחילו לאסוף לספר הטלפונים שלכם אנשי מקצוע. מדובר במשימה די קלה יחסית לכלל הפרויקט. שיחות ע ם בעלי מלאכה רלוונטיים לתחזוקת הבית יוכלו להניב לכם מידע נוסף ולהעמיק את ההבנה לגבי היקף האחריות של אחזקת נכס בחו"ל. כמובן שמדובר בצבעאים, אינסטלטורים, טכנאי גז וחשמל ועוד …

 

רגולציה

אחרי השיחות הנעימות שניהלנו בראשנו עם המקומיים  כאילו אפשר בכלל לטוס לאנשהו, זה הזמן להתמודד עם ההיבט החוקי. לכל מדינה חוקים והסדרות טאבו משלה. מומלץ מאוד להיוועץ ביועצי נדל"ן מקומיים בישראל לגבי יועצי נדל"ן בעיר בה תרצו לבצע רכישה, או לחלופים, ניתן לדבר עם עורכי דין שמתמחים ברגולציה מסוימת עם מדינה זרה, למשל – עורכי דין שמטפלים בהנפקת אזרחויות זרות. פתרון נוסף הוא פניה לשגרירות המדינה בישראל, ולתאר את בקשתכם.

 

ניוד כספים

כמו כל דבר, גם לשלוח כסף – עולה כסף. לפני כל רכישת נדל"ן חובה להציג הון עצמי מסוים בחשבון בנק על שם הקונה ולהראות שהתהליך מתקדם באופן חוקי ושקוף. רצוי להעביר את הסכום המקסימלי שביכולתכם בכל פעם, כך תמנעו מעמלות מיותרות.

 

מיסוי

גם זו נחלת הכלל בכל מדינה. טרם אתם עושים עסקת נדל"ן, ודאו את כל תשלומי המיסים הנלווים לרכישת הנכס. כל תשלום חובה שתוכלו לשלם מיד תוך כדי התהליך ימנע הרבה מאוד אי נעימויות ואי הבנות מול מחלקת המיסים של המדינה בה תקנו נכס.

 

התורה על רגל אחת

כל המפורט כאן הוא ללא ספק הבסיס של הבדיקות שיש לעשות טרם רוכשים נכס בחו"ל. כל אחד מסעיפים אלו צריך להיבדק באופן הכי יסודי שאפשר. הדרך הטובה ביותר היא לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע כמו המקצוענים בנדל"ן. חלק מבדיקות אלו בהחלט יכולות להתבצע באופן עצמאי, כולל ההיבטים המשפטיים. ליתר ביטחון, ולמען השקט הנפשי שלכם, הפתרון הטוב ביותר הוא באמת לפנות מומחים בתחום הנדל"ן שישאירו אתכם עם כל התשובות שיהיו לכם בנושא.

 

לחיצת יד

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי