השוואה בין תכניות גילוי מרצון באירופה לארצות הברית

בהקשר העלמת מס בחו"ל – מה היא תכנית גילוי מרצון וכיצד נראית באירופה אל מול התכנית בארצות הברית?

 

העלמת מס

מס הכנסה הוא כנראה המס הכי מוכר לכם. ניכוי חובה אשר יורדת מהמשכורת טרם כניסתה אליכם לחשבון הבנק מבלי שתעשו דבר. לעיתים קורה מצב שאתם עובדים בכמה עבודות במקביל, או לחילופין עוברים מדרגת מס מסוימת ללא יודעין ועל כן המס שיורד לכם לא מגיע לגובה שאמור לרדת, כך שמבלי שהתכוונתם אתם מבצעים העלמת מס אשר היא עבירה על החוק. ההפך המוחלט מהעלמת מס הוא גילוי מרצון, אשר בכל מדינה עובד בשיטה אחרת.

 

גילוי מרצון

בעיקרון אתם אמורים לשלם מס על פי חוק לפי הגובה המעוגן בו. באם מדובר במס הכנסה, מע"מ, מס חברות או כל מס על כל עסקה שתבצעו. אם העלמתם מס באופן ידוע בעזרת פרצה בעסקה שערכתם או באם גיליתם בדיעבד כי העלמתם מס בטעות המערכת מזמינה אתכם לבצע גילוי מרצון. במסגרת פעולה זאת אתם מדווחים בעצמכם על תשלומי מס חסרים או לא בגובה המתאים ומשלמים אותם בחזרה לרשות המסים.

 

העלמת מס אמריקאי

באם אתם אזרחי אמריקה או בעלי השקעות באמריקה אתם מחויבים בתשלום מסים למדינה. יכול להיות שאתם אינכם מודעים לכך שאתם מחויבים במס אמריקאי, או שאתם מודעים אך בחרתם לא לשלם אותו, בכל מקרה אתם מבצעים עבירה פלילית ועל חשופים לקבלת עונש בהתאם. לרוב מדובר בקנסות בהתאם לגובה המס שהעלמת אך באם אתם אזרחים ישראלים, עבירת מס אמריקאי יכולה לגרור שלילת הזכות שלכם להיכנס לאמריקה.

 

העלמת מס אירופאי

באירופה מדובר באותו עיקרון. גם כן קיימת רשות מסים למדינה בה אתם מבצעים את העסקים שלכם או משקיעים ועל כן אתם חייבים בתשלום על פי חוק לרשות המסים הרלוונטית. באם זיהיתם כי העלמתם מס גם שם ישנן תוכניות גילוי מרצון כך שתוכלו להימנע מקנסות באם הם היו מגלים על כך קודם.

 

תכנית גילוי מרצון

באמריקה כאשר תגלו כי העלמתם מס ותדווחו על כך לא תקבלו מיד קנס על כך שביצעתם עבירת מס. במקרים מסוימים תצאו ללא עונש כלל. גם באירופה תוכלו לצאת ללא עונש בעוד במקרה שתתפסו מעלימים מסים תוכלו לקבל שלילה של הדרכון כך שלא תוכלו להיכנס למדינה הרלוונטית.

תכניות גילוי מרצון מאפשרות לכם לדווח על העלמות מס שביצעתם ביודעין או לא ביודעין על מנת להתוודות. הן באירופה והן באמריקה גילוי מרצון יכול לאפשר לכם לפנות באופן אנונימי ולהימנע מקבלת קנסות או עונשי שלילת דרכון. כמובן שהעונש או המשך ההליך הוא כתלות בחומרת העבירה עליה תדווחו ובמדינה אליה אתם מדווחים.

 

חבילות של שטרות

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

0
דרכונים שלקוחותינו קיבלו
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי